اختصاص بودجه برای انتقال پادگان‌ها به خارج از تهران

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: شورای شهر توجه ویژه‌ای به موضوع انتقال پادگان‌ها به خارج از شهر داشته و در برنامه پنج ساله سوم و بودجه سالانه شهرداری نیز به آن اشاره شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی امروز (شنبه) در مراسم آغاز احداث بوستان ارتش تهران با بیان اینکه استفاده از چنین فضاهای خدماتی باعث رضایتمندی مردم می‌شود، اظهار کرد: تقریباً ۵ درصد از مساحت تهران را پادگان‌ها تشکیل داده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تبدیل پادگان ۰۶ به بوستان ارتش، افزود: قرار است این پادگان از تهران خارج شود، یکی از موانع بر سر راه چنین کار بزرگی تملک و تأمین منابع مالی بود که با جلسات مکرر و پیاپی این امر امکان‌پذیر شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به توجه ویژه شورای شهر به انتقال پادگان‌ها به خارج از شهر و گنجانده شدن این موضوع در برنامه پنج ساله سوم و بودجه سالانه شهرداری، تصریح کرد: استفاده از چنین فضاهای مفرح شهری می‌تواند علاوه بر کسب رضایتمندی شهروندان، فضای نشاط، شادابی و کار و تلاش را برای شهروندان فراهم نماید.

وی ادامه داد: شهرداری تهران باید تلاش کند تا با سرعت بیشتر این پروژه بزرگ شهری را اجرا و تا پایان سال جاری به بهره برداری برساند و تقدیم شهروندان نماید.

کد خبر 427320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.