آخرین آمار ابتلا و فوتی‌های کرونا در خوزستان در ۱۷ خرداد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی چندی شاپور اهواز آخرین آمار ابتلاء، بهبود یافتگان و فوتی‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا در خوزستان در ۱۷ خرداد را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی احسان‌پور در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با بخش خبری مرکز صدا و سیمای خوزستان با بیان اینکه از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز شنبه ۱۷ خرداد ۸۷۵ بیمار جدید کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۷۴۴ بیمار به صورت سرپایی شناسایی و در قرنطینه خانگی هستند و ۱۳۱ بیمار جدید نیز در مراکز درمانی بستری شدند.

وی تعداد مبتلایان به کرونا در استان خوزستان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون را ۱۹ هزار و ۸۱ نفر اعلام کرد و ادامه داد: در حال حاضر ۸۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی چندی شاپور اهواز تعداد بهبودیافتگان کرونا در خوزستان را ۱۷ هزار و ۶۱۱ نفر اعلام کرد و گفت: مردم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از تردد بی رویه در سطح شهر و مراکز جمعیتی در زمینه مهار کرونا به کادر درمانی کمک کنند.

وی همچنین تعداد فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در استان خوزستان را ۲۵ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد کل فوتی‌های ناشی از این بیماری در خوزستان به ۶۷۰ نفر رسیده است.

کد خبر 427314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    3 0
    این خبر برای من مفید است
  • ناصر ساری IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    2 0
    خود بنده در بیمارستان بستری بودم و شاهد بودم که علارغم اینکه بیمارانی هنوز دارای بیماری کرونا بودند ترخیص شدند پس نمیتوان گفت که کسی بهبود یافته اگر تعداد مبتلایان در کشور ۱۷۰هزار نفر باشند یعنی هنوز هم به همین تعداد بیمار در کشور داریم
  • غریبانه IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    6 0
    سلام ماخواهانه اقدام سریع وجدی برای حفظ سلامتی عزیزانمان دربرابر این بیماری هستیم لطفا صدای مارابه مسئولان برسانید