مردم روستا با آب کولر وضو می‌گیرند

رئیس شورای روستای رستمی گفت: این اغراق نیست و واقعیت منطقه خودمان را می‌گویم، افراد می‌خواهند صورت خود را بشویند باید آب کولر را بردارند، می‌خواهند وضو بگیرند باید آب کولر بردارند، این واقعا زیبنده منطقه ما نیست.

به گزارش ایمنا، سید نفیسه ابطحی در نشست بررسی مشکلات آب شهرها و روستاهای شهرستان تنگستان اظهار کرد: مشکل آب عمیق است و نباید سطحی به آن نگاه کرد، مشکلی است که برای همه منطقه تنگستان و خصوصاً جنوب دلوار وجود دارد.

وی افزود: همه مسئولان آمده و بازدید کرده‌اند، تا اردیبهشت ماه آب داشتیم ولی از اردیبهشت تا الان هیچ آبی نداریم. تا قبل از اسفند سال گذشته شاید در کل سال دو ماه آب داشتیم و بقیه آب چاه و تانکر و آب کولر بوده است.

رئیس شورای روستای رستمی تصریح کرد: این اغراق نیست و واقعیت منطقه خودمان را می‌گویم، افراد می‌خواهند صورت خود را بشوید باید آب کولر را بردارند، می‌خواهند وضو بگیرند باید آب کولر بردارند، این واقعاً زیبنده منطقه ما نیست.

وی خاطرنشان کرد: خواهش می‌کنیم بودجه و اعتباری را برای تأمین آب منطقه اختصاص دهید، چرا باید چنین شرایطی ادامه داشته باشد. در خوزستان چندین نفر به خاطر آب کشته شدند، آیا باید در منطقه ما هم چنین مشکلی پیش بیاید یا درگیری‌هایی پیش بیاید؟ ما سپر بلای مردم و مسئولین شده‌ایم.

ابطحی اضافه کرد: الان از رستمی به جنوب حاضر هستیم هفته‌ای یکبار هم آب داشته باشیم ولی نیست. این زیبنده نیست. مردم ما مردم با حجب و حیایی هستند، درست است که نمی آیند در استانداری یا فرمانداری و بخشداری تجمع کنند اما با آب کولر سر می‌کنند، به ما راهکار بدهید، آب نداریم و شرایط دشوار است، مردم ما آب می‌خواهند.

کد خبر 427306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.