روزنامه‌های ورزشی ۲۴ خرداد؛ بازگشت کفاشیان به فدراسیون؟

شنیده‌ها حاکی از بازگشت آقای خنده به فدراسیون فوتبال است، اتفاقی که رخ دادن آن دور از انتظار به نظر نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - شنبه ۲۴ خردادماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "پول امثال ما را خرج عشق و حال استوکس می‌کنند" به کنایه تلخ مجتبی محرمی به مدیران پرسپولیس پرداخت، مدیرانی که در حالی استوکس را خریداری کردند که روزمه بلند بالای او در مسائل حاشیه‌ای زبانزد خاص و عام بود.

"گل" با عنوان"به قیمت دلار روز جدایی یک میلیارد و ۴۰۶ میلیون به قیمت دلار امروز ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون" به چهار برابر شدن ریالی بدهی استقلال به بویان پرداخت، بدهی که به ادعای خطیر با پرداخت ۲۶۳ میلیون حل می‌شد ولی پشت گوش انداختن آن باعث شد حالا استقلال با تهدید کسر امتیاز روبه‌رو باشد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "مخالفت با تخفیف موافقت با پرداخت قسطی" به چراغ سبز برانکو برای دریافت بدهی‌های او از باشگاه پرسپولیس به صورت قسطی پرداخت.

"خراسان ورزشی" با عنوان "صدای پای آقای خنده در حوالی ساختمان سئول" به احتمال بالای بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال پرداخت، کسی که شاید بتوان نقطه عطف دوران ریاست او را می‌توان استخدام کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم ملی دانست.

"ایران ورزشی" با عنوان"هیچکدام خودمان را از حالا قهرمان نمی‌دانیم" به اظهارات مهدی ترابی پرداخت، هافبک سرخ‌ها که می‌توان گفت بخش اعظمی از جایگاه فعلی جدولی سرخپوشان نتیجه گل‌های سه امتیازی او بوده است.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"لبخندی که خشکید" به بازگشت بشار رسن هافبک عراقی سرخ‌ها به تمرینات این تیم پرداخت، بازیکنی که به نظر می‌رسد آخرین روزهای حضور خود در ایران را تجربه می‌کند.

"صدای سپاهان" با عنوان "تا یاد بگیری در مورد سپاهان چطور صحبت کنی" به عدم دعوت مهدی دادرس به جلسات کمیته استیناف به دلیل اظهارات غیر متعارف او در خصوص پرونده سپاهان - پرسپولیس پرداخت.

کد خبر 427298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.