ایستگاه شماره ۱۰ آتش نشانی کرمانشاه افتتاح شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری کرمانشاه از افتتاح ایستگاه ۱۰ آتش نشانی در شهرک اسلامیه (دولت آباد) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلام رضایی در حاشیه افتتاح ایستگاه شماره ۱۰ آتش نشانی شهرک اسلامیه با اشاره به تقسیم منطقه‌ کاری ۸۵ نیروی عملیاتی که اخیراً به استخدام سازمان آتش‌نشانی درآمده‌اند خبر داد و اظهار کرد: در سال ۹۸ تمامی مراحل قانونی جذب نیروی آتش‌نشان (فراخوان عمومی، ثبت‌نام، آزمون تئوری و عملی) با نظارت کامل دستگاه‌های نظارتی انجام شد.

وی ادامه داد: بعد از طی مراحل جذب، آموزش‌های تئوری در سال ۹۸ آغاز شد و با توجه به شیوع بیماری کرونا آموزش‌های عملی به سال جدید موکول شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در آموزش‌های عملی افزود: آتش‌نشانان جذب شده در دو گروه ۴۰ نفره جهت آموزش عملی وارد فاز عملیاتی شدند.

وی افزود: این نیروها آموزش‌هایی از قبیل لوله و آبرسانی، مهار حریق مایعات و گازها، عملیات جست وجو و استفاده از دستگاه‌های تنفسی، رفتارشناسی حریق، نردبان دستی، پمپ خودروهای آتش نشانی، گره و کار در ارتفاع و آمادگی جسمانی لازم جهت عملیات‌های احتمالی را فرا گرفتند.

رضایی تصریح کرد: دوره عملی آموزش آتش نشانان معمولاً سه ماهه برگزار می‌شود، اما در این دوره به واسطه تأخیر در آموزش و همچنین شیوع ویروس کرونا به صورت فشرده در دو شیفت صبح و عصر برگزار شد.

وی افزود: این نیروها در ۱۱ ایستگاه‌های آتش‌نشانی به خدمت گرفته خواهند شد.

کد خبر 427292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.