مسافران حدالمقدور در ساعات پیک با مترو سفر نکنند/کاهش سرفاصله حرکت قطارها

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه هنوز برخی از مسافران مترو موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت:مسافران حدالمقدور در ساعات پیک با مترو سفر نکنند.

به گزارش ایمنا، فرنوش نوبخت اظهار کرد: در این روزها با تمام مشکلاتی که داشتیم توانستیم سرفاصله حرکت قطارها را در خط ۳ از ۷ دقیقه به ۶ دقیقه و در خط ۲ از ۳.۵ دقیقه به ۳ دقیقه کاهش دهیم این اقدام بسیار سختی برای ما بود، اما با همراهی همکاران در بخش‌های مختلف به آن دست یافتیم.

وی با بیان اینکه بهترین کار برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مدیریت در زمان سفر است، از شهروندان و مسافران خواست برای اجرای هرچه بهتر طرح فاصله گذاری اجتماعی در شبکه مترو همکاری کنند.

نوبخت ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌کنیم به دلیل حفظ جان خودشان و دیگران از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم برای خروج از خانه و استفاده از مترو حتماً از ماسک استفاده کنند و حدالمقدور و سفر خود را طوری تنظیم کنند که در ساعت پیک مسافری نباشد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره برداری مترو در سه ماه گذشته به علت شیوع ویروس کرونا بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان ضرر کرده است، گفت: با تمام این مشکلات یک روز هم خدمات رسانی به شهروندان و مسافران شهر زیر زمینی را تعطیل نکردیم و از تمامی آنها انتظار داریم برای اجرا شدن هرچه بهتر پروتکل‌های بهداشتی که برای حفظ سلامتی خود و دیگران را یاری کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه هنوز برخی از مسافران مترو موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: از شنبه ۱۰ خرداد که رسماً ادارات کار خود را آغاز کردند از مسافرانی که در شبکه مترو از ماسک استفاده نمی‌کردند درخواست کردیم برای حفظ سلامتی خود و دیگر مسافران از ماسک استفاده کنند.

وی افزود: در شأن مردم نیست که مدام به آنها تذکر بدهیم و باید همه افراد مراعات کنند چرا که این یک مسئولیت اجتماعی است و استفاده نکردن حتی یک نفر از ماسک می‌تواند بر سلامت فرد دیگری اثرگذار باشد همچنین امیدواریم با همراهی تک تک مسافران از این بحران به سلامت عبور کنیم.

منبع: فارس

کد خبر 427289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.