محدودیت‌ها به بوشهر بازگشته است

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها گفت: به نظر می‌رسد پیک دوم شیوع کرونا در استان بوشهر آغاز شده که نتیجه سختگیری نکردن برای مردم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان عید فطر بوده و اکنون بروز پیدا کرده است.

طاها دشتی مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص وضعیت این استان در مواجهه با شیوع کرونا ویروس اظهار کرد: به نظر می‌رسد پیک دوم شیوع کرونا در استان بوشهر آغاز شده و به همین دلیل در ادارات استان محدودیت‌هایی با دستور استاندار اعمال می‌شود و تمام کارمندان باید با ماسک و دستکش در محل کار خود حاضر شوند.

وی با بیان اینکه نتیجه سختگیری نکردن برای مردم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان عید فطر، اکنون بروز پیدا کرده، افزود: با ابلاغ استاندار بوشهر، بر باغ تالارهایی که مراسم عروسی در آن‌ها برگزار می‌شد مدیریت نظارتی بیشتری شده و تشییع جنازه افرادی که مبتلا به کرونا نبوده‌اند نیز با رعایت موازین بهداشتی انجام می‌شود.

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: در این روزها بیماران بستری زیادی در بوشهر نداریم و اغلب بیماران در منازل بستری بوده و درمان خود را با رعایت دستورالعمل خانه‌های بهداشت شهر و روستا دنبال می‌کنند.

وی به روند آبرسانی در مناطق شهری و روستایی استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: اکثر منازل شهری چون مخازن زیرزمینی دارند با وجود سهمیه‌بندی در برخی مناطق، مشکلی برای تأمین آب شرب ندارند؛ برخی از روستاهای استان نیز با تانکر آبرسانی می‌شوند تا مشکلی در تأمین آب آن‌ها وجود نداشته باشد با این حال آغاز فصل گرم سال وضعیت مردم را در شرایط فعلی سخت کرده است.

کد خبر 427258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.