دغدغه‌ مدیران شهری حمایت دولت از پروژه‌های عمرانی است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به بازدید معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی شهر با وجود شرایط سخت اقتصادی مورد رضایت بوده است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در بازدید حمید پورمحمدی، معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون عمرانی استانداری اصفهان از پروژه‌های عمرانی شهر بسیاری از مسائل مطرح و بررسی شد.

وی افزود: در سفر معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه کشور پروژه‌های تقاطع غیر همسطح آفتاب، بخشی از رینگ حفاظتی شهر در مناطق ۱۰، ۱۴ و ۱۵ شهرداری، بلوار فرزانگان، ایستگاه مترو عمان سامانی از خط دو قطار شهری، تقاطع غیر همسطح شهید سردار سلیمانی و سالن اجلاس مورد بازدید قرار گرفت.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از روند فعالیت‌های شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی در روی زمین و زیر زمین (مترو) علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی ابراز رضایت‌مندی کرد، گفت: پس از بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر در جلسه‌ای با حضور استاندار اصفهان درخواست‌های شهردار اصفهان و معاون مالی و اقتصادی مطرح شد.

وی ادامه داد: از جمله مباحث مطرح شده مطالبات شهرداری از دولت برای احداث سالن اجلاس، در نظر گرفتن ردیف اعتباری دولتی برای تکمیل پروژه حلقه حفاظتی شهر به عنوان یک پروژه فرا شهری، افزایش میزان اوراق مشارکت برای احداث خط دو مترو برای سرعت در اجرای پروژه و بهره‌برداری در زمان مقرر، حمایت مالی برای بازسازی اتوبوس‌های شهر، نهایی شدن درخواست تهاتر مطالبات شهرداری از سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی اصفهان و پیگیری امضای درخواست مطرح شده در این باره توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بود که تمام این موارد صورت جلسه شد.

مظفر ابراز امیدواری کرد: با توجه به مباحث خوب مطرح شده در این جلسه، قول‌ها و وعده‌های داده شده عملیاتی شود.

کد خبر 427257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.