دما ۷ درجه کاهش می‌یابد/ کاهش کیفیت هوا طی دو روز آینده

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به روند کاهشی دما در استان گفت: وزش باد شدید پدیده غالب استان طی چند روز آینده خواهد بود.

فاطمه زهرا سیدین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جو نسبتاً ناپایدار استان اصفهان طی چند روز آینده اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر افزایش ابر و باد شدید و نسبتاً شدید در استان طی ساعات بعد از ظهر و شب است.

وی با اشاره به پدیده گرد و خاک در مناطق شمال، شرق و مرکز استان طی روزهای آینده افزود: این پدیده در ساعات آخرین روز یکشنبه و صبح روز دوشنبه در مرکز و شمال استان منجر به کاهش کیفیت هوا  می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه هوای استان طی چند روز آینده روند کاهشی را طی خواهد کرد، ادامه داد: طی چند روز آینده اکثر مناطق استان کاهش دو تا چهار درجه‌ای و مناطق شمالی استان نیز کاهش پنج تا هفت درجه‌ای دما دارند.

وی با اشاره به بیشینه ۳۷ درجه‌ای دمای هوای کلانشهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اظهار کرد: در این زمان دمای کلانشهر اصفهان در خنک‌ترین ساعات به ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد؛ خور و بیابانک با ۴۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفرگرم‎‌ترین و بوئین میاندشت با چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین مناطق استان در مدت زمان مذکور هستند.

کد خبر 427255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.