برگزاری جشنواره تفریحی «هم فال، هم تماشا» در اصفهان

مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان از برگزاری جشنواره تفریحی «هم فال، هم تماشا» خبر داد و گفت: این جشنواره همراه با اهدای جوایز ارزنده برای بالا بردن انگیزه شهروندان جهت بهره‌برداری از تفریحگاه‌های سالم و ایجاد نشاط اجتماعی موثر است.

علی معینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جشنواره بزرگ تفریحی «هم فال، هم تماشا» ویژه خانواده‌ها در تمام مجموعه‌های تفریحی تحت پوشش شامل تله‌کابین، بولینگ صفه، بیلیارد صفه، شهر بازی صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهر رویاها مجدد آغاز به کار کرد.

وی افزود: این جشنواره قبلاً از ۲۸ دی‌ماه سال ۱۳۹۸ آغاز و تا هشتم اسفندماه آن در تمامی اماکن تفریحی وابسته به این شرکت ادامه یافت.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان با بیان اینکه قرعه‌کشی اول تا پنجم جشنواره زمستانی «هم فال، هم تماشا» در هفته‌های متوالی انجام شد و پس از آن به علت شیوع ویروس کرونا ادامه روند جشنواره زمستانی به تعویق افتاد، افزود: هم اکنون در راستای این نظریه که تفریح سالم از مؤلفه‌هایی است که در تحکیم بنیان خانواده تأثیر بسزایی دارد و برای بازسازی روحیه مردم پس از ماه‌ها قرنطینه خانگی درمانگری جز شادی نیست، این شرکت مقدماتی را جهت ادامه روند جشنواره زمستانی تحت عنوان جشنواره بهاره هم فال، هم تماشا با رعایت پروتکل‌های سخت‌گیرانه بهداشتی در سال ۱۳۹۹ برقرار کرده است.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره تفریحی همراه با اهدای جوایز ارزنده، برای افزایش انگیزه شهروندان جهت بهره‌برداری از تفریحگاه‌های سالم و ایجاد نشاط اجتماعی مؤثر است.

معینی با اشاره به نحوه شرکت در قرعه‌کشی جشنواره بهاره «هم فال، هم تماشا» در سال جاری، اظهار کرد: در موقع فروش بلیت به افراد، شماره تماس شخص و کد بلیت خریداری شده جهت قرعه‌کشی در سیستم کامپیوتری گیشه بلیت‌فروشی ثبت می‌شود تا در قرعه‌کشی هفتگی شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در سال جاری از تاریخ ۱۷ خردادماه تا دهم تیرماه سال‌‎جاری ادامه خواهد یافت.

کد خبر 427245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.