افتتاح تالار اجتماعات گلستان شهدا همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: تالار اجتماعات فردوس و پارکینگ روباز گلستان شهدا همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس افتتاح و بهره برداری می‌شود.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات احداث تالار اجتماعات گلستان شهدا از تاریخ ۲۴ فروردین ۹۸ آغاز شده و شهرداری منطقه شش با آزادسازی املاک محل احداث این طرح، فعالیت در این پروژه را آغاز کرد.

وی افزود: منطقه شش با آزادسازی هفت هزار متر مربع برای سالن اجتماعات و چهار هزار متر مربع برای احداث پارکینگ روباز جمعاً ۱۱ هزار متر مربع زمین لازم برای این طرح را با بودجه‌ای افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال آزادسازی و تأمین کرد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از نصب تابلوی روز شمار معکوس روی عرشه پل هوایی عابر پیاده مقابل گلستان شهدا خبر داد و گفت: بودجه پروژه احداث تالار اجتماعات و پارکینگ روباز گلستان شهدا ۳۰۰ میلیارد ریال است که در مجموع با احتساب هزینه‌های آزادسازی اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال تا پایان پروژه هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه تالار اجتماعات فردوس تاکنون پیشرفت ۷۳ درصدی داشته است، تصریح کرد: با تأکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و شهردار اصفهان، حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و به همت شهرداری منطقه شش، معاونت عمران و سازمان عمران شهرداری اصفهان، تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا بتوانیم شاهد افتتاح و بهره برداری از تالار اجتماعات و پارکینگ روباز گلستان شهدا در هفته دفاع مقدس سال جاری باشیم.

برکت ساخت تالار اجتماعات گلستان شهدا را یکی از پروژه‌های بسیار مهم شهرداری اصفهان دانست و گفت: هدف از ساخت تالار اجتماعات گلستان شهدا و پارکینگ روباز مجاور گلستان شهدای اصفهان ایجاد فضایی مناسب و درخور برای انجام مراسم‌های مذهبی در مناسبت‌ها و تکریم خانواده‌های معزز شهدا و زائران شهدا است.

کد خبر 427241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.