روزنامه های ورزشی ۱۷ خرداد ماه؛ قرارداد ترکمنچای با تاجر نانجیب

بعد از گذشت شش ماه از رفتن ویلموتس از ایران هر چند وقت یکبار بندهای جدیدی از قرارداد مرد بلژیکی منتشر می‌شود تا سرمربی که تاج او را نجیب خواند یکی از بدترین قراردادهای تاریخ یک سرمربی را به فوتبال ایران تحمیل کرده باشد.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۱۷ خرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "کاپیتان علیه رئیس هیئت مدیره" به وجود اختلافات فراوان در باشگاه استقلال پرداخت، جایی که وریا غفوری مشکلات زیادی با مدیران باشگاه آبی پوش تهرانی پیدا کرده است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پرسپولیس و بیرانوند دنبال متقاعد کردن آنتورپ" به درخواست باشگاه آینده بیرانوند مبنی بر انتقال این بازیکن در هفته جاری پرداخت، درخواستی که به ادعای این روزنامه در آن حق با پرسپولیس است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "فراتر از ترکمنچای " به رونمایی رسانه‌ها از بدترین قرارداد یک سرمربی در تاریخ فوتبال ایران پرداخت، قراردادی که از آپشن هفت میلیاردی تا خانه لاکچری و بیمه عمر همه و همه یک ترکمنچای کامل برای فوتبال دوستان تداعی کرد.

"ایران ورزشی" با عنوان"تاجر نانجیب" به قرارداد عجیب ویلموتس با ایران پرداخت، این روزنامه با طعنه زدن به تاج که ویلموتس را نجیب معرفی کرده بود این مرد بلژیکی را تاجری نانجیب معرفی کرده است.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"پوکر قهرمانی بدون شماره یک" به انتقال قریب به یقین بیرانوند به بلژیک در هفته جاری پرداخت، اتفاقی که باعث می‌شود علیرضا بیرانوند بقیه فصل را از دست بدهد و از بلژیک و در تلویزیون شاهد بازی هم تیمی‌های سابقش باشد.

"صدای سپاهان" با عنوان "و دوباره کی‌روش کی‌روش کی‌روش"به بازگشت مهاجم برزیلی سپاهانی‌ها به ایران خبرداد.

"سبز سبزم" با عنوان "ما شغلی به جز فوتبال نداریم" به اعتراض هادی محمدی نسبت به احتمال کاهش قراردادها پرداخت، اعتراضی که در آن مدافع سبز پوشان اظهار می‌کند که اگر قرار است از مبلغ قرارداد پولی کسر شود بهتر است لیگ ادامه پیدا کند.

کد خبر 427218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.