مراسم کمک‌های مومنانه خانواده تکواندو با نام شهید زمانی‌نیا برگزار می‌شود

رزمایش توزیع کمک‌های مومنانه خانواده بزرگ تکواندو با نام شهید وحید زمانی‌نیا، شهید شاخص ورزش کشور، فردا (یکشنبه ۱۸ خردادماه) در شهرری برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اجرای رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه، مراسم پویش دست‌های خدایی خانواده بزرگ تکواندو به منظور توزیع کمک‌های مومنانه با حضور مسئولین ورزش کشور و خانواده شهید وحید زمانی نیا، همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فردا (یکشنبه ۱۸ خردادماه) ساعت ۱۱ در سالن ورزشی "شهید مقدم" شهرری برگزار می‌شود.

فدراسیون تکواندو با آغاز ماه مبارک رمضان پویش «دست‌هایی خدایی» را با همکاری ۳۱ هیأت تکواندو استان سراسر کشور آغاز کرد و تا کنون بیش از ۱۵۰۰ بسته معیشتی و غذای گرم را به مبلغ ۲۱۰ میلیون تومان در سراسر کشور توزیع کرده است.

همچنین نخستین دوره مسابقات آزاد غیرحضوری پومسه کشوری را برگزار کرد که این رقابت‌ها در راستای اجرایی کردن این طرح پیگیری و تمامی درآمد حاصله از آن صرف خانواده‌های تکواندوکار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا خواهد شد.

بر همین اساس فدراسیون تکواندو در نظر دارد عوائد حاصله از این اقدام خداپسندانه را با همکاری سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران و سازمان بسیج ورزشکاران با نام شهید تکواندوکار "وحید زمانی نیا" شهید شاخص سال ۱۳۹۹ ورزش کشور در میان خانواده‌های تکواندوکار آسیب دیده از ویروس کرونا و کم برخوردار توزیع نماید.

کد خبر 427209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.