۹ شهرستان اصفهان سفید شد/ فریدونشهر در وضعیت قرمز

کارشناس مسئول برنامه آنفلوآنزا و مراقبت بهداشت مرزی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: امروز _۱۷ خردادماه_ ۹ شهرستان استان اصفهان در وضعیت سفید کرونا و یک شهرستان نیز در وضعیت قرمز قرار دارد.

مهدی فارسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت شهرستان‌های استان اصفهان در زمینه شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: همه اطلاعات مربوط به وضعیت شهرستان‌های کشور روی نرم افزار ماسک موجود است و همه شهروندان می‌توانند با استفاده از این نرم افزار در خصوص وضعیت شهرستان خود اطلاعات لازم را دریافت کنند.

وی ادامه داد: بر اساس آنچه بین دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت توافق شده است در تاریخ ۱۷ خردادماه یک شهرستان در استان قرمز، ۹ شهرستان سفید و مابقی شهرستان‌ها نیز زرد هستند.

کارشناس مسئول برنامه آنفلوآنزا و مراقبت بهداشت مرزی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه شهرستان فریدونشهر به دلیل کوچ عشایر و افزایش تعداد بیماران بستری نسبت به جمعیت در وضعیت قرمز قرار دارد، افزود: کوچ عشایر در برخی از شهرستان‌ها و همچنین مهاجرت اهالی استان خوزستان به شهرستان‌هایی مانند شاهین شهر منجر به افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان‌ها شده است.

وی در خصوص شهرستان‌های سفید استان اصفهان از نظر شیوع کرونا نیز گفت: شهرستان‌های خور و بیابانک، فریدن، دهاقان، بویین میان دشت، نائین، اردستان، برخوار، تیران و کرون و گلپایگان در وضعیت سفید قرار دارند.

فارسی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد بیماران بستری بدحال کرونا در استان اصفهان رو به کاهش است، ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان، اقدامات پیشگیرانه وزارت بهداشت و اقدام جهادی کادر درمانی در این زمینه تأثیرات بسزایی دارد.

کد خبر 427191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • مطلب IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    9 4
    من خوشحالم که وضعت اصفهان سفیدشده است
    • 1141618885 IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
      6 1
      زرده نه سفید
    • ناشناس IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
      7 3
      اصفهان هنوز وضعیتش قرمزه متنا دوباره بخووون
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    4 1
    از زمان شیوع کرونا جوانان شهرفریدونشهر در قالب پویش جوانان شهر فریدونشهر به مدت دوماه هر شب با هزینه شخصی و کمک های مردمی اقدام به ضد عفونی معابر شهر و روستاهای اطراف می نمودند.تعدادی نیز در سرمای فریدونشهر در ایست و بازرسی های ورودی شهرستان مستقر می شدند تا جلوی ورود ویروس را به شهرستان بگیرند.اما متاسفانه با برچیده شدن ایست و بازرسی ها و بی تدبیری مسئولین موج افسارگسیخته ورود به شهر از شهرها و استان های دیگر به فریدونشهر باعث شدت زیاد و قرمز شدن وضعیت این شهر شد.این درحالی است که نتیجه جلسات در این رابطه که توسط مسئولین برگزار می گردد توصیه به مردم در خانه ماندن است.آیا این با عقل سلیم سازگار است که خود اهالی در خانه های خود محبوس شوند و معابر شهر پر از افراد غیر بومی باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    4 2
    خوب نگذارید از شهرستان های قرمزمردم خارج شوند و ورود و خروج ممنوع شود تا جلوی انتقال آن به دیگران کاسته شود
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
      2 1
      واقعا.چرا راه میدن مسافرها رو!!!
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    2 0
    ما مردم فریدونشهر تو خونه موندیم ولی قرمز شدیم
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    3 0
    با وروود مسافران که برای خوش گذرانی می آیند فریدونشهر وضعیت فریدونشهر افتضاح شد وگرنه مردم بدبخت ماه هاست در خانه زندانی هستند
  • محمد IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    2 0
    پرچم دهاقان بالاس
  • بدبخت IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    0 0
    الله اکبرررررررررررر کرونا - تورم افسار گسیخته .........واییییییییییی