تساوی پرسپولیس برابر سایپا در دیداری تدارکاتی

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر سایپا به تساوی بدون گل رسید.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه اختصاصی سایپا در دیداری تدارکاتی به مصاف شاگردان ابراهیم صادقی رفت.

در این دیدار پرسپولیس با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، احسان حسینی، سینا مهدوی، ارسلان آزادی، محسن ربیع خواه، امیر روستایی، آریا برزگر، محمد حسینی، مهدی عبدی، سعید حسین پور و مهدی ترابی میدان رفت.

علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا، امید عالی شاه، سیامک نعمتی، وحید امیری و علی علیپور ترکیب نیمه دوم پرسپولیس را تشکیل می‌دادند.

در دقیقه ۵ بوژیدار رادوشوویچ موفق شد یک پنالتی از تیم میزبان را بگیرد.

رسول پناه و حبیب کاشانی در کنار زمین و در حاشیه دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا با یکدیگر خوش و بش کرده و در حال تماشای بازی هستند.

کادر فنی سایپا پیش از شروع بازی دوستانه، در کنار نیمکت پرسپولیس حاضر شدند و به کادر فنی و بازیکنان سرخ‌پوشان خوش‌آمد گفتند.

محمد پنجعلی و فرشاد پیوس، دو پیشکسوت ارزنده پرسپولیس در مجموعه ورزشی سایپا حضور یافتند و این دیدار دوستانه را از نزدیک شاهد هستند.

در پایان نیمه نخست این بازی تدارکاتی، یحیی گل محمدی و افشین پیروانی به دیدار دکتر مهدی رسول پناه و حبیب کاشانی و همچنین محمد پنجعلی و فرشاد پیوس رفتند و با آنها به خوش و بش پرداختند.

منبع: ایرنا

کد خبر 427168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.