اجرای طرح ترافیک از فردا/ مشوق‌های شهرداری برای ساختمان‌های سبز

در این بسته خبری از مهار آتش سوزی مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی در اهواز تا جمع آوری وسایل ورزشی فرسوده از بوستان ملت ایلام و تکمیل ۱۵پروژه پسماند و بهداشت درکرج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

طرح ترافیک از فردا قطعاً اجرا می‌شود

غلامحسین محمدی، رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران گفت: به گفته شهردار تهران طرح ترافیک از صبح ۱۷ خرداد ماه در تهران به اجرا درخواهد آمد.

درختان منطقه گردشگری بوکان طعمه حریق شد

سید فواد هاشمی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: بخشی از درختان منطقه گردشگری "کیوه‌رش" این شهرستان طعمه حریق شد.

ابتلای ۴۷ راننده ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز به کرونا

مسعود حسن شاهی، رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: در پی انجام آزمایش کرونا از سه هزار راننده تاکسی و ۲ هزار راننده اتوبوس در شیراز، در مجموع نتیجه آزمایش ۴۷ نفر از آنها مثبت اعلام شده است.

تسهیلات جبران خسارت کرونا برای رانندگان تاکسی در اراک

حجت الله مرادی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: تسهیلات جبران خسارت کرونا برای ۴۰۰ راننده تاکسی این شهر تأیید شده است.

مهار آتش سوزی مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی در اهواز

ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش‌نشانان، آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی را در منطقه زیتون کارمندی اهواز مهار کردند و ۳۰ نفر از ساکنان را نجات دادند.

جمع آوری وسایل ورزشی فرسوده از بوستان ملت ایلام

نظام کارزانی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ایلام از جمع آوری وسایل ورزشی فرسوده از سطح بوستان ملت خبر داد.

تکمیل ۱۵ پروژه پسماند و بهداشت در کرج

احمد خیری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اعلام کرد که برای استفاده بهینه از پسماندها، تکمیل ۱۵ پروژه پسماند و بهداشتی در محل دفن زباله‌های این کلانشهر امسال انجام می‌شود.

مشوق‌های پایان کار برای ساختمان‌های سبز

شینا انصاری، مدیرکل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: ساختمان‌هایی که از انرژی‌های پاک استفاده کنند و سیستم آب چرخانی و مدیریت پسماند داشته باشند؛ مشمول دریافت مشوق‌های پایان کار می‌شوند.

آماده‌باش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای پیشگیری از آتش سوزی

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با صدور بخشنامه‌ای مجدداً بر آمادگی حداکثری مدیریت شهری و روستایی و رعایت نکات لازم از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در خصوص پیشگیری از وقوع آتش سوزی در بوستان‌ها، فضاهای سبز شهری و روستایی و جنگل‌ها و مراتع شهری و روستایی با همکاری دستگاه‌های ذیربط خبر داد.

مهار آتش سوزی کارخانه تولید لوازم جشن تولد در قم

حمید کریمی، مسئول روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمانی شهرداری قم با اشاره به مهار و اطفا کامل حادثه آتش سوزی در یک کارخانه تولید لوازم جشن تولد در قم، گفت: با تلاش نیروهای آتش نشانی از ریزش سقف این واحد تولیدی جلوگیری شد و این حادثه هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشت.

کد خبر 427154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.