استفاده از ماسک در اتوبوس‌های اصفهان اجباری است

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از فعالیت صد در صدی ناوگان اتوبوسرانی این شهر از فردا_ شنبه ۱۷ خردادماه ۹۹_ خبر داد و گفت: استفاده از ماسک توسط مسافران در اتوبوس‌های شهر اجباری است، در غیر این صورت از سوار شدن آنها ممانعت خواهد شد.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: زمان سرویس دهی پایان شب به مدت یک ساعت در تمام خطوط افزایش پیدا می‌کند به طوری که ناوگان اتوبوسرانی فعالیت خود را از ساعت شش صبح کار خود را آغاز کرده و تا ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه (در خطوط مختلف متغیر) به کار خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: در خطوط BRT سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان تا ساعت ۲۲:۱۵ شب ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسافران اتوبوس، به شهروندان توصیه کرد هنگام استفاده از اتوبوس محلول‌های ضدعفونی کننده همراه خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه ضدعفونی ناوگان طبق روال قبل در طول روز در پایانه‌های شهر انجام می‌شود، افزود: در ایستگاه‌ها و پایانه‌های شهر از دو ماه قبل، نقاط مورد نظر برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، نشانه گذاری شده است و رنگ آمیزی آنها توسط شهرداری مناطق تجدید خواهد شد.

افتخاری خاطرنشان کرد: در راستای حفظ سلامت مسافران و رانندگان با استفاده از کاورهای پلاستیکی، فضای کابین رانندگان اتوبوس از مسافران جدا شده است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند برای اعلام انتقادات یا پیشنهادات خود با شماره روابط عمومی ۰۹۰۱۸۷۰۷۷۰۰ تماس گرفته و یا به کانال‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در شبکه‌های اجتماعی به نشانی busofisfahan@ مراجعه کنند.

کد خبر 427126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.