بهره‌برداری از مرکز تولید برگ توت شهرداری بجنورد

در این بسته خبری از کاهش محدودیت‌ تردد در دزفول تا پایش درختان شهر مشهد با فناوری‌های نوین الکترونیکی و افزایش نرخ کرایه و هوشمندسازی وسایل حمل و نقل در خرم آباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بازگشت روشنایی به پارک‌ها و بوستان‌های اهواز

علی احمدی، سخنگوی شهرداری اهواز گفت: پارک‌ها و بوستان‌های اهواز به منظور جلوگیری از آسیب رساندن به فضای سبز و تأسیسات موجود در آنها با تأیید استاندار خوزستان به صورت نسبی روشن می‌شوند.

پایش درختان شهر مشهد با فناوری‌های نوین الکترونیکی

احمدرضا سلامی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: به زودی پایش درختان با استفاده از فناوری‌های نوین الکترونیکی انجام می‌شود.

انجام طرح ضربتی نظافت عمومی محلات رشت

محمدباقر بشرانش، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت از انجام طرح ضربتی نظافت عمومی محلات با مشارکت مؤثر شهروندان خبر داد.

پیوستن اصفهان به کمپین مبارزه با کرونا

ایمان حجتی، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: اصفهان به منظور ارائه تجارب خود در زمینه مبارزه با ویروس کرونا، به این کمپین بین‌المللی که به ابتکار برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد تشکیل شده پیوست.

تلاش جدی برای مقابله با سد معبر در بروجرد

شهرداری بروجرد فضای لازم را برای ساماندهی دست فروشان پیش بینی کرده است.

برداشت پیله از نخستین سایت تولید برگ توت شهرداری بجنورد

برداشت پیله از نخستین سایت تولید برگ توت شهرداری بجنورد، برای نخستین بار و با هدف افزایش درآمدزایی، روز چهارشنبه در مرکز استان خراسان شمالی آغاز شد.

تشکیل کمیته سیما و منظر در مناطق شهرداری قم

غلامرضا جان قربان، معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: طی دو ماه آینده کمیته سیما و منظر در مناطق شهرداری تشکیل خواهد شد تا مردم بتوانند با سرعت بیشتری پیگیری امور خود در زمینه کنترل نماها باشند.

افزایش نرخ کرایه و هوشمندسازی وسایل حمل و نقل در خرم آباد

مسعود ارمغان، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی در خرم‌آباد افزایش پیدا کرده است و درصدد هوشمندسازی حوزه حمل و نقل عمومی هستیم.

کاهش محدودیت تردد در دزفول

محمدعلی دوایی‌فر، شهردار دزفول از کاهش محدودیت‌های تردد ناشی از شیوع کرونا در این شهر خبر داد.

بهسازی فضای سبز میدان سرحدی فردیس

ساسان انتظاری، مسئول حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری فردیس گفت: عملیات بهسازی فضای سبز میدان سرحدی فردیس انجام شد.

کد خبر 427080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.