دانش آموزان اصفهانی در دومین جشنواره احسان درخشیدند

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از درخشش کانون‌های دانش آموزی این جمعیت در دومین جشنواره سرود و نمایش احسان سازمان جوانان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ حیدر علی خانبازی با بیان این مطلب، اظهار کرد: تقویت روحیه نشاط، شادابی و انسجام تشکیلاتی در میان اعضای کانون‌های دانش آموزی، ایجاد گرایش برای گروه‌های سرود و نمایش دانش آموزی فعال به سوی زمینه‌های صلح و دوستی و ایجاد شور و نشاط نوعدوستی برای تجلی گفتارها و رفتارهای بشردوستانه در قالب هنری از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است به همین منظور دانش آموزان اصفهانی در این جشنواره حضوری پر رنگ داشته اند.

وی افزود: پس از اعلام نتایج دومین جشنواره سرود و نمایش احسان سازمان جوانان، گروه سرود مدرسه حضرت خدیجه کبری شهرستان اصفهان توانست رتبه دوم و گروه سرود مدرسه شهید شمس آبادی شهرستان اصفهان رتبه سوم این جشنواره را کسب نموده و گروه نمایش مدرسه امیر کبیر مبارکه و در بخش خاطره گویی خانم فائض از شهرستان مبارکه موفق به کسب رتبه دوم این جشنواره شدند.

خانبازی، خاطرنشان کرد: از گروه‌های برگزیده با اهدا جایزه، تندیس و لوح سپاس شرکت در دومین جشنواره ملی سرود و نمایش دانش آموزی احسان تقدیر به عمل آمد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان، اظهار کرد: دومین دوره جشنواره احسان با موضوع سرود، نمایش و خاطره‌گویی در دو مقطع سنی ٧ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال به میزبانی استان قم برگزار شد.

کد خبر 427079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.