آمار مبتلایان کرونا در سمیرم سه رقمی شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سمیرم گفت: با افزایش ۱۵ موردی آمار مبتلایان به کرونا در شهر سمیرم تعداد کل مبتلایان شهرستان به ۱۱۰ نفر رسید.

علی اصغر صبوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم با اشاره به تأیید ابتلای ۱۵ مورد جدید ابتلای به کرونا در سمیرم اظهار کرد: این افراد بیشتر از شهر سمیرم هستند اما این موضوع باعث نمی‌شود روستاییان از این بیماری مصون بمانند.

وی افزود: مبتلایان از سنین یک تا ۶۰ ساله هستند و ابتلا به کرونا هیچ ارتباطی با سن و سال ندارد و باید مراقبت کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سمیرم همچنین با اشاره به ابتلای ۱۱۰ نفر از مردم سمیرم به کرونا خاطر نشان کرد: همه مردم در همه نقاط شهرستان باید نکات پیشگیرانه را رعایت کنند تا بتوانیم زنجیره انتقال بیماری را قطع کنیم.

وی افزود: برگزاری مراسم‌های عروسی، تولد و سوگواری‌ها از عمده دلایل تکثیر ویروس کرونا بشمار می‌آید که اگر مردم محدودیت‌ها در این زمینه را رعایت نکنند در آینده با مشکلات دیگری مواجه خواهیم شد.

صبوحی ضمن تاکید بر لزوم رعایت فاصله اجتماعی از مردم درخواست کرد تا هرچه بیشتر بهداشت و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در ایام تعطیل از ورود به مناطق گردشگری خودداری کنند.

به گزارش ایمنا شهرستان سمیرم در حال حاضر امکان بستری بیماران کرونایی را ندارد و افراد مبتلا در صورت نیاز به مراکز درمانی شهرهای همجوار یا مرکز استان انتقال داده و سایر موارد مثبت نیز به صورت قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

شهرستان سمیرم که با توجه به گردشگری بودن و آب و هوای مناسبش در ایام تعطیل مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد ورود به آن ممنوع شده و در وضعیت قرنطینه قرار گرفته است.

سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 427075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زینب IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 0
    خیلی بده واقعا من ازش زیاد خوشم نمیاد