آغاز طرح‌های عمرانی در محلات کم‌برخوردار دوگنبدان

شهردار دوگنبدان گفت: در راستای ایجاد عدالت اجتماعی در توزیع بودجه‌ها و پروژه‌های عمرانی، عملیات روکش آسفالت معابر بافت فرسوده حدفاصل چهار راه فرمانداری تا خیابان تربیت معلم آغاز شد.

به گزارش ایمنا، مسعود ظفری با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند: "بحمدالله اکنون شهرداری‌ها به گونه‌ای شده‌اند که خدمت در آن عبادت است. " اظهار کرد: مجموعه فعالیت شهرداری بسیار گسترده است، امروزه اجرای طرح‌های زیباسازی شهری از جمله اجرای عملیات آسفالت، احداث بوستان‌های محله‌ای، نوسازی بافت فرسوده شهری، نماسازی و ارائه خدمات عمرانی بخشی از فعالیت شهرداری است.

وی با اشاره به آغاز عملیات آسفالت در محلات مختلف این شهر از ابتدای سال جاری تاکنون تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع از معابر اصلی و فرعی شهر دو گنبدان آسفالت شده است.

شهردار دو گنبدان با اشاره به اجرای طرح نوسازی و مقاوم‌سازی بافت فرسوده این شهر در شش محله بافت فرسوده از جمله محلات لبنان، رادک، سادات، کیامثری، پربالی و امینی گفت: در سنوات گذشته بازسازی منازل محلات بافت فرسوده و حفاری‌های دستگاه‌های اجرایی جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به ساکنین این مناطق، مشکلات بیشتری را مازاد بر فرسودگی معابر موجود ایجاد نمود.

ظفری با اشاره به مشکلات زیرسازی، فرسوده یا خاکی بودن بخش عمده‌ای از معابر شهر دو گنبدان تصریح کرد: اولویت شهرداری در سال جاری در بخش آسفالت، توجه به محلات کمتر توسعه یافته و حاشیه‌ای است.

وی با اشاره به مقاوم سازی و نوسازی منازل مسکونی در بافت فرسوده دو گنبدان خاطرنشان کرد: اجرای عملیات روکش آسفالت با هدف توسعه عمران شهری، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب، آسفالت خیابان‌ها در مناطق کمتر توسعه یافته با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: فارس

کد خبر 427051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.