۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
بهسازی آسفالت معابر شهری تالش

شهردار تالش از آسفالت ۱۴ هزار و ۶۹۷ متر مربع از معابر این شهر در سال گذشته خبر داد و گفت: برای آسفالت این معابر ۹ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال هزینه شده است.

شهرام غنی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال ۱۳۹۸ بلوار پائیزان، خیابان ۲۰ متری جمهوری اسلامی، شهید بهشتی، بهارستان، شهدای محراب و ورودی هفت تیر، اتصالی فرهنگیان دو به سید رضی، خیابان خواجوی کرمانی شهید افرازی و کوچه شبستان آسفالت شده است.

وی افزود: در سه روز گذشته نیز آسفالت خیابان شهید پورقربان، خیابان شهید فهمیده و انشعابات با اختصاص اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

شهردار تالش ادامه داد: آسفالت خیابان طاووس و انشعابات و شهرک بسیجیان، انشعابات فرهنگیان دو و اتصالی خیابان هشت شهریور به خیابان انقلاب، خیابان ناله داغی، خیابان اتحاد شمالی، خیابان نواب صفوی و انشعابات و خیابان‌های قدیر و سلامی، بهارستان، بابایی، پروانه، شهید اطلسی و هفت تیر، نیلوفر، هادی و انشعابات، شهید احمدی و کوچه بسیج نیز به زودی انجام می‌شود.

غنی‌زاده با بیان اینکه برای آسفالت این معابر با پیمانکار قرارداد منعقد شده و بودجه آن از محل منابع سال ۱۳۹۸ تأمین خواهد شد، افزود: در مجموع برای آسفالت این معابر اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته برای برش آسفالت‌های تخریب شده کوچه و خیابان‌های تالش و لکه گیری و آسفالت دوباره آن‌ها یک دستگاه "ویرتگن" متعلق به پیمانکار بخش خصوصی به مبلغ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اجاره و مورد استفاده قرار گرفت.

شهردار تالش یادآور شد: بودجه آسفالت سال ۱۳۹۹ به شهرداری تالش اختصاص یافته، اما هنوز آگهی مناقصه آن منتشر نشده است.

غنی زاده با بیان اینکه علت خرابی آسفالت معابر شهرهای استان‌های شمالی، بارندگی‌های متناوب و وجود مشکلاتی در تهیه مصالح استاندار است، افزود: در اجرای عملیات آسفالت‌هایی که به صورت روکش آستر (بیندر) و روکش رویه (توپکا) اجرا می‌شود، کلیه ضوابط و مقررات شامل کنترل طرح اختلاف کارخانه و آزمایشات لازم در حین اجرای آسفالت از جمله سنجش حرارت، رعایت می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود است که در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد. مرکز آن شهر هشتپر و در حدود ۵۴ هزار و ۱۷۸ نفر جمعیت دارد.

کد خبر 427035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.