هیچ عضوی از شورا مخالف طرح سوال از شهردار بندرعباس نیست

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: همه همکاران من با طرح سوال و پاسخگویی شهردار موافق هستند و در این اقدام قانونی کسی را مخالف اجرای قانون نمی‌بینیم.

فیصل دانش در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حواشی اخیر شورای شهر بندرعباس، اظهار کرد: علت غیبت اعضای شورا در واکنش به صحبت‌های احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی بوده و اینجانب نیز به عنوان سخنگو موظف به بیان سخن اکثریت شورا هستم.

وی افزود: اعضای شورا اعتقاد داشتند با دخالت این نماینده، به شخصیت شورا توهین شده و در اعتراض تصمیم گرفتند زمان جلسه سوال از شهردار را به تعویق اندازند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس، با بیان اینکه بهتر است نمایندگان به وظایف قانونگذاری در مجلس پرداخته و اجازه دهند هیّئت رئیسه شورا به حل موضوعات داخلی و تنظیم امور بپردازد، تصریح کرد: طبق قانون وظیفه رسیدگی به موجه یا غیر موجه بودن غیبت اعضای شورا برعهده ی شورای شهر است و قدری حوصله و رفتار قانون مدارانه اختلافات را حل خواهد کرد.

وی با اشاره به تصمیمات اخذ شده توسط اعضای هیئت رئیسه شورای شهر اضافه کرد: اعضای هیئت رئیسه شورای شهر تصمیم گرفتند که در صورت موافقت رئیس شورا جلسه فوق‌العاده‌ای روز شنبه هفته آینده برگزار شود که این تصمیم مورد موافقت رئیس شورای شهر قرار نگرفته و جلسه اخیر با حضور نیافتن معترضان تشکیل نشد، که زیبنده شورا نبود.

دانش ادامه داد: رئیس شورای شهر باید به نظر اکثریت شورا و تصمیمات هیئت رئیسه احترام می‌گذاشت و در آرامش کامل جلسه بعدی را بدون تنش تشکیل می‌داد.

وی حضور همه اعضای شورا در جلسه بعدی را تأیید کرده و خاطرنشان کرد: همه همکاران من با طرح سوال و پاسخگویی شهردار موافق هستند و در این اقدام قانونی کسی را مخالف اجرای قانون نمی‌بینیم.

کد خبر 427033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.