AFC نحوه برگزاری ادامه لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کرد؛ لیگ به تعویق خواهد افتاد؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا نحوه برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری را مشخص کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعاتی پیش تصمیم نهایی خود بر چگونگی برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرد. به این ترتیب در دو جلسه‌ای که امروز چهارشنبه - ۱۴ خرداد ماه - به صورت ویدئو کنفرانس بین تمام کشورهای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از جمله ایران برگزار شد، اعضا به این نتیجه رسیدند تا ادامه بازی‌های دور گروهی به میزبان یک کشور و به طور جداگانه در منطقه غرب و شرق آسیا به سرانجام رسد.

همچنین دور حذفی رقابت‌ها به صورت تک بازی و به میزبانی یکی از دو تیم برگزار خواهد شد و دیگر خبری از مسابقات رفت و برگشت نخواهد بود. فینال لیگ قهرمان آسیا فصل ۲۰۲۰ نیز به همین شکل اما به میزبانی یک کشور غرب آسیایی انجام خواهد شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا بتواند پیش از جام باشگاه‌های جهان در دسامبر به میزبانی قطر، قهرمان خود را برای حضور در این تورنمنت معرفی کند.

با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز صحبت دقیقی از زمان بندی بازی‌ها نیاورده است اما روزنامه‌ی الریاضیه عربستان از احتمال بالای برگزاری دور گروهی مسابقات در پایان شهریور و ابتدای مهر ماه سال جاری خبر داد. این رسانه که همواره نفوذ بالایی در میان مسئولان غرب آسیایی AFC داشته زمان فینال این فصل لیگ قهرمانان را نیز در آذر ماه گمانه زده است.

اگر ادعای این روزنامه درست باشد و لیگ قهرمانان در پایان شهریور ماه از سر گرفته شود، دیگر نیازی به تعجیل در لیگ برتر نیست و سازمان لیگ زمان بیشتری برای برنامه ریزی مسابقات دارند. گفتنی است پیش از این سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ دلیل ضرب العجل برای اتمام لیگ را آغاز ادامه دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ۱۰ مرداد ماه اعلام کرده بود. باید دید با این اوصاف سازمان لیگ شروع دوباره لیگ را به تعویق خواهد انداخت یا خیر؟

کد خبر 427021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.