آخرین آمار ابتلاء به کرونا در اصفهان در ۱۴ خرداد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید به ابتلا و بستری ۵۹ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در این بازه زمانی تعداد ۴۷ بیمار با بهبودی وضعیت جسمانی ترخیص شدند.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلایان به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۵۹ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی افزود: در همین زمان خوشبختانه تعداد ۴۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران وبید گل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی بیماری ترخیص شدند ولازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را سپری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمار مبتلایان روز گذشته را ۶۳ بیمار مشکوک به کرونا اعلام کرده بود، گفت: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل با تشخیص کرونا بستری هستند تعداد ۳۳۸ نفر است که از این تعداد متأسفانه ۹۱ نفر که از بیماری کرونا رنج می‌برند و وضعیت وخیم‌تری را دارند در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی با تاکید لازم است که شهروندان برای حضور در مکان‌های عمومی حتماً از ماسک و دستکش استفاده کنند، گفت: بیمارستان‌های امین و خورشید به عنوان مراکز مرجع برای بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ است و باید همشهریان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند، تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شسشتشوی مرتب دست‌ها و قرنطینه خانگی بتوانیم به روند سیر نزولی این بیماری نفس گیر دست یابیم.

کد خبر 427009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.