اجرای پروژه بزرگراه شهید سلیمانی نیاز به حمایت دارد

عضو شورای شهر کرج گفت: بزرگراه شهید سلیمانی در مقیاس پروژه ملی بوده و نیاز به تلاش همه بزرگان و مسئولان استان است تا هرچه سریعتر شاهد گشایش و بهربرداری مردم از این پروژه مهم و کلان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس زارع در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "صبح روز گذشته به اتفاق همکارانم در محل کارگاه بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی هشتادویکمین جلسه کمیسیون تلفیق را برگزار کردیم.

این جلسه با موضوع بررسی چالش‌ها و موانع پیشرفت این پروژه با حضور شهردار محترم کلانشهر کرج و معاونینشان، پیمانکار طرح و همینطور مشاور پروژه برگزار شد.

در این جلسه نقطه نظرات فنی حاضرین در جلسه شنیده شد و پس از تحلیل و بررسی شرایط کنونی پروژه، از شهردار محترم خواسته شد تا بخشی از این بزرگراه را در سال جدید تکمیل و مورد بهره برداری همشهریان کرجی قرار دهد که مقرر شد حد فاصل بلوار آیت الله طالقانی تا تقاطع محمود آباد را تا شهریور ماه امسال (۱۳۹۹) و همینطور حدفاصل بین تقاطع محمود آباد تا دانشگاه خوارزمی را تا پایان سال جاری تکمیل و مورد بهره برداری قرار دهند.

از دیگر موضوعات محوری مورد بحث در این جلسه می‌توان به بررسی وضعیت تملک اراضی معارض با این طرح را نام برد که علی‌رغم توفیقاتی در این زمینه، می‌طلبد شهرداری مجدانه در این زمینه همت گماشته و در اسرع وقت املاک معارض را تملک نموده تا پروژه در مسیر تکمیل نهایی قرار گیرد.

با توجه به ابرپروژه بودن این طرح و اینکه این پروژه در مقیاس پروژه ملی می‌باشد نیاز به تلاش همه بزرگان و مسئولان محترم استان است تا هرچه سریع‌تر شاهد گشایش و بهربرداری مردم عزیز از این پروژه مهم و کلان باشیم."

کد خبر 426994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.