شکواییه شورا علیه شهردار فردیس

سخنگوی شورای شهر فردیس گفت: از رئیس شورا تقاضا دارم یک شکواییه علیه شهردار از سوی شورا نوشته شود تا وی در دستگاه قضایی حضور پیدا کرده و از خود دفاع کند.

به گزارش ایمنا، رضا اسماعیلی ذبیحی شامگاه گذشته (سه‌شنبه) در جلسه علنی شورای شهر فردیس با انتقاد از شهردار این شهر اظهار کرد: اینکه برخی‌ها چنین تعریف کنند که بعضی از افراد یا بخشی از دستگاه‌ها و بعضی از اعضای شورا را خط قرمز خود قرار دهید، این از ضعف خود شماست، باید طوری مدیریت کنید که نه تنها ۹ عضو شورا، بلکه با تمامی دستگاه‌های شهرستان، استان و کشور بتوانید تعامل بسیار خوبی داشته باشید.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم به جایگاه شورا و شهرداری و شخصیت افراد احترام بگذاریم، اعضای شورا به عزل شهردار رأی دادند که قانونی بود، اگر خلاف قانون بود نماینده فرماندار که در صحن غیرعلنی شورا حضور داشت، این مسیر قانونی را به اعضا تذکر می‌داد، پس مسیر درستی بوده است.

سخنگوی شورای شهر فردیس تصریح کرد: امیدوارم با توجه به اینکه اعضای شورا بر رأی خود اصرار کردند، موضوع را مورد بررسی قرار دهند تا چیزی که حق و قانون است، به آن پرداخته شود.

وی ادامه داد: دادستان فردیس نامه‌ای برای رئیس شورای شهر ارسال کرد که آقای خسروزاده به عنوان شهردار فردیس است؛ ما هم موظفیم عین قانون عمل کنیم و به رأی اعضا شورا و هیأت تطبیق احترام می‌گذاریم.

ذبیحی گفت: خوب بود آقای خسروزاده شهردار فردیس که روز گذشته نشست خبری گذاشته بود، حداقل با رئیس شورا یا چند تن از اعضا شورا این نشست را برگزار می‌کرد چون من بنری را که در باره این نشست دیدم، نوشته بود روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای شهر، لذا زمانی که شما از جایگاه شهردار و جایگاه شورا می‌خواهید سوال کنید کار خوب این است که با یک مشورت فکری انجام شود.

وی خطاب به شهردار فردیس ادامه داد: من اگر جای شما بودم، با این همه فضایی که اتفاق افتاده، قطعاً مسیر را به سمت تعامل می‌بردم، هیچ وقت هیچ کسی در جنگ پیروز نشده و نمی‌تواند بگوید که در جنگ پیروز شدم، جنگ همیشه باخت است چه پیروز میدان باشی چه بازنده میدان.

سخنگوی شورای شهر فردیس افزود: آقای خسروزاده بهتر است که بحثی را باز نکند یا بحثی را که باز می‌کند، شفاف به مردم اعلام کند

وی اضافه کرد: اینکه در صحبت‌های خود به صراحت اشاره می‌کنید که برخی اعضای شورا از من سهم خواهی داشتند و من به آنها ندادم، بخاطر این درگیر شدم، لذا نگاهی که بیرون اتفاق می‌افتد، این است که پس آنهایی که حمایت می‌کنند، حتماً به اتفاقاتی رسیدند و از نظر بنده این توهین به اعضای شورا است و از رئیس شورا و همکارانم تقاضا دارم که از کیان شورا دفاع کنند.

ذبیحی گفت: از رئیس شورا تقاضا دارم یک شکواییه علیه آقای خسروزاده از سوی شورا نوشته شود تا در دستگاه قضائی حضور پیدا کند و از خود دفاع کند و شورا هم از کیان خودش دفاع کند.

کد خبر 426993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.