طرح زوج و فرد از شنبه در اصفهان اجرا می‌شود

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از اجرای طرح زوج و فرد از روز شنبه ۱۷ خرداد در اصفهان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه افزایش تردد در محدوده مرکزی شهر اصفهان منجر به اجرای دوباره طرح زوج و فرد در اصفهان شد، اظهار کرد: ستاد استانی مبارزه با کرونا در این زمینه با پیشنهاد پلیس راهور موافقت کرده است.

وی افزود: اعمال قانون تردد در محدوده طرح زوج و فرد از شنبه ۱۷ خرداد در هسته مرکزی شهر اصفهان اجرایی می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: به دلیل ارسال نشدن پیامک آنی و به روز رسانی نشدن اطلاعات شماره همراه برخی از مالکان در سامانه شماره‌گذاری خیلی از شهروندان در بلند مدت ناآگاه متحمل جریمه‌های سنگین می‌شوند.

وی با بیان اینکه جریمه ورود به طرح زوج و فرد به ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است، ادامه داد: پیامک اعمال قانون پس از تأیید نهایی پلیس تلفن همراه ثبت شده در سیستم شماره‌گذاری راهور ارسال می‌شود.

کد خبر 426988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    11 2
    هسته مرکزی شهر یعنی دقیقا کجا ؟؟؟
  • نوید IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    5 3
    آیا طرح زوج و فرد شامل تاکسی های ابنترنتی می شود؟
  • محمود IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    1 0
    سلام متاسفانه با توجه به اینکه در تیر ماه کرونا در اصفهان شدت گرفت من جانباز فکر می کردم طرح زوج وفرد لغو شده یک سرما خوردگی گرفتم از ترس ناقل بودن با وسیله شخصی برای کار ضروری بیرون رفتنم این پیام برایم آمده مالک خودرو به شماره ايران 13 ــ 781ه37 بعلت تخلف تردد غير مجاز وسايل نقليه در محدوده هاي ممنوع مصوب در شوراي عالي هماهنگي ترافيک شهر هاي کشورو شوراي هماهنگي ترافيک استانها يا کلان شهر ها و محدوده هايي که به طور موقت از طرف پليس راهور ممنوع اعلام مي شود. در تاريخ 99/04/18 10:35و در محله طالقاني زاهدمبلغ1000000ريال براي شما توسط دوربين هاي مکانيزه منظور گرديد. شناسه قبض8850858300293شناسه پرداخت100012263پليس راهور ناجا توی این وضعیت گرانی پرداختش برایم امکانپذیر نیست کرونا و بی برنامه گی دستگاهها از خود بیخودمان کرده پناه می برم به خدا