ویژگی های شخصیتی امام از دید عضو جامعه روحانیت مبارز

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: اخلاص امام خمینی (ره) به گونه‌ای است که اگر همین امروز به ۱۱ هزار صفحه صحیفه ایشان نگاهی بیاندازیم گویی که همین امروز نوشته شده است. در وجود امام (ره) هیچ ترسی وجود نداشت.

سید رضا اکرمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی (ره) اظهار کرد: شخصیت جامع امام خمینی (ره) ایشان را به یک فقیه جامع شرایط در فقه و فلسفه، تفسیر قرآن و اصول و در سیاست تبدیل کرده بود که نظیر آن را در طول تاریخ بین فقها و علما نمی‌بینیم. ایشان توانست نظام جمهوری اسلامی را با رأی مردم تأسیس کرده و بیش از ١٠ سال آن را مدیریت کند.

وی افزود: تأثیر گذاری امام خمینی (ره) در دنیای اسلام و جهان به گونه‌ای است که هیچ رهبری در جهان وجود نداشته که بتواند در دل‌های مردم آن چنان نفوذ کند که به عشق او فرزندان خود را به جبهه بفرستند و وفاداری خود را اینگونه به منصه ظهور بگذارند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید: اخلاص امام خمینی (ره) به گونه‌ای است که اگر همین امروز به ۱۱ هزار صفحه صحیفه ایشان نگاهی بیاندازیم گویی که همین امروز نوشته شده است. در وجود امام (ره) هیچ ترسی وجود نداشت.

کد خبر 426950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.