رهبر: تاکید امام به مسئولان، خدمت به مردم بود

امام جمعه موقت اصفهان گفت: تاکید امام خمینی (ره) خطاب به مسئولان و مقامات نظام همیشه خدمت و توجه به مردم بود.

محمد تقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد توصیه‌های امام خمینی (ره) برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد: از روز که نهضت انقلاب آغاز شد و همراه با امام خمینی (ره) به مبارزه علیه رژیم ستم شاهی پرداختیم و در نشر بیانیه‌های ایشان تمام توان خود را به کار می‌گرفتیم تا روند انقلاب قدرت بگیرد تا روزهای آخر عمر گوهر بارشان با ایشان همراه بودیم و بعد از درگذشت امام نیز، راه ایشان را ادامه دادیم.

وی با اشاره به توصیه‌های امام خمینی (ره) در حوزه سیاست خارجی تاکید کرد: امام خمینی پیرامون این مسئله در صحیفه خود می‌فرمایند که "امروز جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار، و جنگ پابرهنه‌ها و مرفهان بی‌درد شروع شده است و من دست و بازوی همه عزیزانی که در سراسر جهان کوله بار مبارزه را بر دوش گرفته‌اند و عزم جهاد در راه خدا و اعتلای عزت مسلمین را نموده‌اند می‌بوسم؛ و سلام و درودهای خالصانه خود را به همه غنچه‌های آزادی و کمال نثار می‌کنم و به ملت عزیز و دلاور ایران هم عرض می‌کنم که خداوند آثار و برکات معنویت شما را به جهان صادر نموده است؛ قلب‌ها و چشمان پرفروغ شما کانون حمایت از محرومان شده و شراره کینه انقلابی‌تان جهان خواران چپ و راست را به وحشت انداخته است. "

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) بارها تاکید کردند که "هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید، هرچه تظاهر دارید بر ضد آن بکنید، هر عملی دارید، عمل مثبت را، بر ضد آن انجا. دهید. بدانید شما با قدرتی مواجه هستید که اگر غفلت بشود مملکتتان از بین می‌برد. نباید غفلت کنید. "

رهبر تاکید کرد: تاکید امام خمینی (ره) خطاب به مسئولان و مقامات نظام همیشه خدمت و توجه به مردم بود.

کد خبر 426940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.