دوره آنلاین آشنایی با فناوری‌های توانمندساز برگزار شد

دوره بین‌المللی «آشنایی با فناوری‌های توانمند ساز مبتنی بر اینترنت اشیا» با همکاری مشترک پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اتحادیه جهانی مخابرات (ITU ) به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش ایمنا این دوره آنلاین بین‌المللی با همکاری مشترک پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز تعالی اینترنت اشیا منطقه آسیا و اقیانوسیه در اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) و با حضور ۲۷۰ شرکت کننده از ۵۴ کشور مختلف برگزار شد.

این دوره آموزشی با عنوان «تحول دیجیتال: بهسازی دسترس پذیری مبتنی بر اینترنت اشیا برای توان خواهان» با هدف آشنایی و ارتقا دانش و بینش دانشجویان، پژوهشگران، سیاست‌گذاران، کارشناسان و متخصصان علاقه‌مند به حوزه به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت ارائه خدمات مناسب به افراد توان‌خواه» ارائه شد.

آشنایی با مفاهیم تحول دیجیتال، ویژگی‌ها، الزامات و اثرات ICT و فناوری‌های نوین مانند اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و واقعیت افزوده، جهت ارتقای دسترس‌پذیری افراد توان‌خواه و افراد با نیازهای خاص و همینطور آشنایی با فناوری‌های توانمند ساز و سامانه‌های همیار مبتنی بر اینترنت اشیا، همراه با نمونه‌هایی که در حال حاضر در ایران توسعه یافته و مورد استفاده هستند، از سرفصل‌های اصلی این دوره بود.

منبع: مهر

کد خبر 426928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.