اسطوره‌ای به نام سرخیو آگوئرو

امروز ۲ ژوئن، ۲۰۲۰ یا به عبارتی ۱۳ خرداد ماه تولد سرخیو آگوئرو مهاجم تیم فوتبال منچستر سیتی انگلیس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز تولد ۳۲ سالگی سرخیو آگوئرو مهاجم زهردار تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه منچستر سیتی است.

قصه‌ی اسطوره شدنش با فریاد جنون‌آمیز "مارتین تیلور" (گزارشگر) توی بعد از ظهر خاطره‌انگیز اتحاد آغاز شد. همان لحظه‌ای که میان ناباوری همگان، گل قهرمانی دراماتیک سیتی را به ثمر رساند تا به حسرت ۴۴ ساله پایان بدهد.

کمی بعد با رفتن ژکو شماره‌ی ۱۰ را به تن کرد تا شباهت بیشتری به یک اسطوره پیدا کند و در نهایت با گذشتن از "اریک بروک" به بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی تبدیل شد تا لقب اسطوره کاملاً برازنده اش باشد.

دوست صمیمی یکی از بهترین بازیکن‌های تاریخ و داماد سابق یکی دیگر از بهترین‌های تاریخ شاید به اندازه‌ی آن دو شخص بزرگ نباشد اما کسی بوده که در تاریخ نوین آبی‌های منچستر سهم بسزایی داشته است.

اغراق نیست اگر بگوییم که او بهترین خرید تاریخ باشگاه منچسترسیتی بوده است. خریدی که از اتلتیکو آمد و توانست سال‌ها در لیگ برتر خوش بدرخشد.

آگوئرو درست است که ویترین افتخاراتش شباهت زیادی به کمد افتخارات مسی و مارادونا ندارد، اما او هم مثل دو اسطوره‌ی دیگر فوتبال آرژانتین محبوب شدن در یک بخش دیگر از دنیا را به ارث برده است.

اگر توی ناپل مارادونا را می‌پرستند و توی بارسلون هم هیچ پادشاهی بزرگ‌تر از مسی ندارند؛ توی بخش آبی شهر منچستر هم می‌توانند ادعا کنند که اسطوره‌ای بزرگ‌تر از آگوئرو ندارند.

ستاره‌ای که توی عصر طلایی سیتیزن ها راه محبوب شدن را به درستی طی کرده است. امروز این ستاره‌ی محبوب فوتبال ۳۲ ساله شد.

کد خبر 426917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.