۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
کرونا در اردوی بارسلونا

پای کرونا به باشگاه بارسلونا نیز باز شد و سران این باشگاه اعلام کردند که تست چند تن از اعضای این تیم از جمله بازیکنان مثبت شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، بر اساس گزارشات واصله از باشگاه بارسلونا، تست هفت نفر از اعضای این تیم مثبت اعلام شده است. پنچ بازیکن و دو تن از اعضای کادر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. همچنین اعلام شده است که این موارد ابتلاء مربوط به قبل بوده و در حال حاضر، این افراد کرونا را پشت سر گذاشته‌اند و در حال حاضر می‌توانند در کنار سایرین تمرین کنند.

البته قرار نیست که باشگاه بارسلونا اخبار منتشر شده درباره ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا را تأیید کند و این مطالب صرفاً قرار است از طریق فدراسیون فوتبال اسپانیا اطلاع رسانی شود.

خاویر تاباس رئیس این سازمان پیش از این اعلام کرده بود که حق تأیید، رد و یا انتشار خبرهای مربوط به ابتلای بازیکنان و اعضای باشگاه‌ها صرفاً مخصوص این سازمان بوده و باشگاه‌ها نمی‌توانند در این رابطه خبری منتشر کنند.

با این تفاسیر نباید منتظر بود که باشگاه بارسلونا نظری در این رابطه اعلام کند. احتمالاً واکنش خاصی از این باشگاه شاهد نباشیم و صرفاً برنامه‌های تمرینات و اخبار دیگر این باشگاه از طریق سایت رسمی آن مخابره شود.

کد خبر 426911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.