علوی: آثار فرسایش امپریالیسم هر روز نمایان‌تر می‌شود

وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نوشت: علیرغم تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی، بساط امپریالیسم جهانخوار و صهیونیسم غاصب، رو به برچیده شدن است و آثار این فرسایش و افول ابهت پوشالی، روز به روز نمایان‌تر می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، سیدمحمود علوی روز سه‌شنبه در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد عروج عارفانه و ملکوتی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر را یادآوری می‌کند که خاطره جانسوز آن علاوه بر ایران اسلامی، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را تا قیام قیامت سوگوار کرد.

وی افزود: تنها تسلای دل‌های رنجور امت داغدار، جانشینی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، رهبری فرزانه و اندیشمند بود، تا خورشید عالم تاب اسلام ناب محمدی (ص) بر قامت راسخ و سترک ولایت فقیه همچنان بتابد و قلوب حق‌طلبان را روشنایی بخشد.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: دریغا که امسال در شرایطی به سوگ می‌نشینیم که شیوع ویروس ویرانگر کرونا، توفیق حضور در حرم مطهر و شیون‌گاه آن امام راحل را از عاشقان و مشتاقان، سلب کرده است.

علوی تصریح کرد: اکنون به تاسی از قرآن و عترت و به برکت هدایت‌های الهی آن پیشوای جاودان، کشتی امید مستضعفان و آزادی‌خواهان عالم به ساحل امن نجات رسیده و علیرغم تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی، بساط امپریالیسم جهانخوار و صهیونیسم غاصب، رو به برچیده شدن است و آثار این فرسایش و افول ابهت پوشالی، روز به روز نمایان‌تر می‌شود.

وی یادآور شد: اینک ما با شهدای عزیز ١۵ خرداد و همه شاهدان همیشگی تاریخ عهد می‌بندیم که با پاسداری از راه سرخ شهدا و امام شهدا (ره)، در سایه سار ولایت فقیه و در سایه وحدت و همدلی مسئولین و مردم سلحشور کشورمان ثابت قدم بمانیم.

کد خبر 426881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.