مدیریت درآمد در شهرداری کرمانشاه در شرایط کرونایی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه گفت: نشست هم اندیشی شهردار با معاونان و مدیران کل شهرداری با موضوع بررسی راهکارهای درآمدی مجموعه شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

امید کریمی در حاشیه نشست بررسی راهکارهای درآمدی مجموعه شهرداری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این جلسه با توجه به کاهش درآمدهای شهرداری به دلیل شیوع بیماری کرونا، راهکارهای مدیریت هزینه‌ها و درآمدها ارائه شد و در خصوص کاهش نسبی هزینه‌های اداری به ویژه اضافه کار پرسنل بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد میانگین اضافه کار پرسنل شاغل هر حوزه حداکثر ۱۵۵ ساعت از سوی مدیران با در نظر گرفتن کارایی، قابلیت و حضور هر کدام از پرسنل تأیید و لحاظ شود.

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه یک سازمان افزود: مدیران هر واحد می‌توانند تا سقف ۱۷۵ ساعت برای هرکدام از پرسنل منوط به رعایت میانگین ۱۵۵ ساعت هر واحد اضافه کار تأیید کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه گفت: بنابر تصمیم گرفته شده مدیر مستقیم هر واحد وظیفه تأیید و لحاظ اضافه کاری برای پرسنل را بر عهده دارد همچنین به غیر از مدیر مستقیم واحدها کسی حق دخل و تصرف در تغییر ساعت اضافه کار را ندارد.

وی افزود: این تصمیم از پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه در تمامی واحدهای شهرداری برای پرسنل رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکت نوینی اجرا خواهد شد.

کد خبر 426864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.