۸۰ درصد تخفیف در صدور پروانه‌های ساختمانی در زنجان

شهردار زنجان گفت: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و کمک به تحقق جهش تولید، پروانه ساخت تمام واحدهای تولیدی که صدور مجوز احداث آن‌ها بر عهده شهرداری است با ۸۰ درصد تخفیف و بخشودگی عوارض، صادر می‌شود.

به گزارش ایمنا، حبیب ملایی یگانه اظهار کرد: بلافاصله بعد از نامگذاری سال ۹۹ به عنوان جهش تولید، لایحه‌ای در ۱۱ فروردین سال جاری توسط شهرداری برای اِعمال تخفیف‌های مناسب به شورای اسلامی شهر ارائه شد تا شهرداری زنجان نیز سهمی در کمک به تحقق جهش تولید داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری زنجان طبق این لایحه، پیشنهاد داده که در صورت درخواست مجوز احداث یا طرح توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی در داخل شهر به شرط اخذ موافقت اصولی سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین تکمیل و بهره‌برداری در سال ۹۹، تمام عوارض پروانه ساخت در داخل تراکم و سایر عوارض شامل ۸۰ درصد تخفیف می‌شود.

شهردار زنجان افزود: این لایحه در شورای اسلامی شهر زنجان تصویب و جهت اجرا به شهرداری ابلاغ شده است.

ملایی یگانه گفت: شهرداری، آماده هرگونه مساعدت برای تحقق جهش تولید است به‌گونه‌ای که مجوز بخشودگی برای یک واحد تولیدی که قبل از این لایحه، احداث بنا کرده و جریمه شده بود را نیز اخذ کردیم تا مانعی در مسیر تولید قرار نگیرد.

وی اظهار کرد: در خصوص احداث بنا و طرح توسعه سایر واحدها نیز در صورت مراجعه و درخواست متقاضیان، آماده همکاری بوده و پروانه ساخت آن در صورت اخذ موافقت اصولی، ظرف یک هفته صادر می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 426863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.