استفاده رایگان معلولان و جانبازان از اتوبوس‌های شهری

در این بسته خبری از ضدعفونی روزانه معابر شهری ارومیه تا افزایش نرخ کرایه تاکسی و وانت بارها در قزوین و ثبت معدن مصالح کوهی در سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

استفاده رایگان معلولان و جانبازان از اتوبوس‌های شهری

محمدحسین ایرانخواه، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: این سازمان برای ارتقای خدمات و تأمین رفاه جانبازان و افراد دارای معلولیت، استفاده از اتوبوس شهری را برای این قشر رایگان کرده است.

ضدعفونی روزانه معابر ارومیه ادامه دارد

علی شایگان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه از تداوم اقدامات شهرداری ارومیه برای مبارزه علیه ویروس کرونا خبر داد.

شهرداری بجنورد هر هفته مهمان یک محله می‌شود

در یک اقدام جهادی و گسترده از شهرداری بجنورد هر هفته مهمان یک محله خواهیم بود که در این زمینه اولویت با محلات کم برخوردار شهر است.

وقوع ۱۲۵ مورد حریق در باغات و مراتع ساوه

محمدرضا برزگر، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه از وقوع ۱۲۵ مورد حریق در باغات و مراتع ساوه طی دو ماه گذشته خبر داد.

افزایش نرخ کرایه تاکسی و وانت بارها در قزوین

سید مرتضی نصری، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از اجرای طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی و وانت بارها به صورت رسمی خبر داد.

درب آرامستان‌های کرمانشاه بعدازظهرها بسته است

امیر همایون دولتشاهی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه از بسته شدن درب آرامستان‌های کرمانشاه در ساعات بعدازظهر روزهای هفته، بجز دوشنبه و پنجشنبه خبر داد.

۵۵۰ کارمند شهرداری تهران به کرونا مبتلا شدند

رضا کرمی محمدی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از رسیدن آمار کرونا در شهرداری تهران به ۵۵۰ نفر خبر داد.

ثبت معدن مصالح کوهی در سنندج

فرشاد منبری، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج از ثبت معدن مصالح کوهی خبر داد.

احداث باغ مفاخر در بیرجند

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند از احداث باغ مفاخر این شهر در زمینی به وسعت ۱۱ هکتار خبر داد.

وصول مطالبات مردمی شهرداری شهرکرد

بهادرعبدالغنی، شهردار شهرکرد با بیان اینکه مطالبات شهرداری از مردم کمتر از پنج درصد است، گفت: در حال حاضر مطالبات در حال جمع‌آوری است و از شهروندان درخواست می‌شود که ظرف مدت دو هفته آینده بدهی خود به شهرداری را پرداخت کنند.

کد خبر 426854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.