شهردار تهران برای بلاتکلیفی پایانه شرق پاسخگو باشد

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران  گفت: باید در خصوص بلاتکلیفی پروژه پایانه شرق از شهردار تهران سوال شود زیرا مشخص نیست چرا در حالی که بخشی از آن اجرا شده به نتیجه نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سالاری صبح امروز (سه‌شنبه) در دویست و هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بلیان این که طبق قانون پاسخ تذکر عضو شورا باید توسط شهردار تهران و نه حتی معاون وی داده شود، اظهار کرد: هیئت رئیسه شورای شهر باید در خصوص اینکه پاسخ تذکر یک عضو شورای شهر را روابط عمومی یک شرکت شهرداری می‌دهد به شهردار تهران تذکر داده و با این موضوع برخورد جدی شود.

وی افزود: تکمیل قطب گردشگری سرخه حصار یکی از اولویت‌های شورای شهر پنجم بود که سال گذشته قول به نتیجه رسیدن آن داده شد اما همچنان با وجود تعاملاتی که شده، به فرجام نرسیده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران تصریح کرد: احداث قطب گردشگری شرق تهران بر اساس برنامه پنج ساله سوم شهر تهران و برنامه اولویت محور تحقق پذیر شورا یکی از اولویت‌های شورا بوده درحالی که دوره پنجم درحال تمام شدن است اما اقدامی نشده است، اگر مشکلی در انجام این موضوع وجود دارد اعلام کنید تا توسط شورای شهر پیگیری شود.

وی در خصوص پادگان دوشان تپه گفت: حریم این پادگان بدون طی فرآیند قانونی در شورای عالی امنیت ملی مشخص شده و سال‌هاست برای املاک واقع در آن منطقه محدودیت ایجاد کرده است و شهروندان نمی‌توانند از حقوق خود به موجب طرح تفصیلی استفاده کنند؛ قرار بود معبر شرقی پادگان بازگشایی و رفت و آمد شهروندان تسهیل شود که تاکنون انجام نشده است.

سالاری با انتقاد از بلاتکلیفی پروژه پایانه جدید شرق گفت: باید در خصوص این بلاتکلیفی از شهردار تهران سوال شود زیرا مشخص نیست چرا این پروژه در حالی که بخشی از آن اجرا شده به نتیجه نمی‌رسد و ما چه پاسخی باید به مردم بدهیم. از رئیس شورای شهر درخواست دارم در جلسات با شهردار تهران این موضوع را مطرح کند.

کد خبر 426787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.