روزنامه های ورزشی ۱۳ خرداد ماه؛ دوباره بوی عزت آمد

عزت الله پورقاز بعد از گذراندن دوران نقاهت خود به تمرینات سپاهان بازگشته است.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه شنبه ۱۳ خردادماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "چالش ۶ قهرمانی متوالی با پرسپولیس چرا که نه " به اظهارات یحیی گل محمدی در خصوص اهدافش در پرسپولیس پرداخت، هدفی که البته تحقق آن کار بسیار دشواری است.

"گل" با عنوان"تقدیم به مردم کوردستان" از تقدیم درآمد حضور وریا در یک برنامه تلویزیونی به همشهری‌هایش خبرداد، البته که این اولین بار نیست که وریا محبت خود را نسبت به کوردستان و همشهری‌هایش اعلام می‌کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "یک نفوذی در اردوگاه سرخ" به فعالیت عجیب مشاور یک باشگاه رقیب پرسپولیس در تیم گل محمدی پرداخت، موضوعی که شاید فقط در فوتبال ایران رخ دادن آن محتمل و عادی باشد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "حرف‌هایم در عصر جدید سانسور شد" به گلایه اسکیت باز مشهدی از مسئولان پرداخت، کسی که در برنامه عصر جدید شبکه سوم سیما یک نمایش زیبا و البته ترسناک را به نمایش گذاشت و مدعی است حرف‌های او در این برنامه سانسور شده است.

"ایران ورزشی" با عنوان"از فشار روی دروازه‌ام استقبال می‌کنم" به اظهارات علیرضا حقیقی گلر با تجربه نساجی پرداخت، کسی که به گفته خودش هنوز شانس حضور در تیم ملی را دارد و برای رسیدن به این جایگاه نیز از فشار روی دروازه خودش استقبال می‌کند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"پوکر قهرمانی افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود" به اظهارات کمال کامیابی نیا در خصوص ادامه لیگ و شانس قهرمانی پرسپولیس پرداخت، کسی که جزو افرادی است که از نایب قهرمانی سرخ‌ها در لیگ با برانکو با پرسپولیس بوده است و حالا در انتظار دریافت مدال قهرمانی چهارم است.

"صدای سپاهان" با عنوان "دوباره بوی عزت آمد" به بازگشت پورقاز به تمرینات سپاهان به صورت نرم دوی پرداخت، خبری خوب و امیدوار کننده که دغدغه زیبای انتخاب بازیکن برتر از بین چند بازیکن دفاعی این تیم پرداخت.

کد خبر 426783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.