از آتش‌سوزی پارک چیتگر بی‌تفاوت نمی‌گذریم

دو عضو شورای شهر تهران به آتش‌سوزی پارک چیتگر در صفحات اجتماعی خود واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران پس از آتش‌سوزی پارک چیتگر در اینستاگرام خود نوشت: "من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می‌رود. چیتگر در آتش ندانم کاری‌ها، توطئه‌ها و اهمال‌ها می‌سوزد. تعدادی از نیروهای آتش نشان فداکار حین اطفای حریق دچار دود گرفتگی شدند که توسط نیروهای اورژانس در محل درمان شده یا به مراکز درمانی منتقل شدند.

پیگرد قانونی متخلفین، توطئه گران و اهمال کاران که این ثروت ملی را تهدید کرده‌اند مطالبه ملی است. فکری اساسی برای تحول در حفاظت از این سرمایه ملی باید اندیشید."

حجت نظری عضو دیگر شورای شهر نیز پس از این آتش‌سوزی توئیت زد: "آتش‌سوزی شب گذشته در بوستان ولایت و آتش‌سوزی غروب امروز در پارک چیتگر موضوعی نیست که شورا بی‌تفاوت از کنار آن عبور کند.

مدیریت شهری حتماً در اقدامی مشترک با دیگر ارگان‌ها همچون پلیس این موضوع را بررسی خواهد کرد تا با عاملان یا مقصران احتمالی این آتش‌سوزی‌ها برخورد شود."

به گزارش ایمنا، درحالی که یکشنبه شب بوستان ولایت تهران دچار آتش‌سوزی شده بود، شب گذشته نیز در محدوده بزرگراه شهید همدانی، حاشیه پارک چیتگر طعمه حریق شد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که معاون خدمات شهری منطقه ۲۲ تهران مدعی شده شواهد عینی حکایت از عمدی بودن حادثه دارند.

کد خبر 426755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.