فولادساز اصفهانی پیشتاز بازار سرمایه و تولید شد

عضو هیأت مدیره شرکت فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه به‌ عنوان سرآمد بازار سرمایه و تولید در کشور، سال ۹۹ را که به عنوان سال جهش تولید نام‌گذاری شده با رکوردهای پیاپی آغاز کرد.

به گزارش ایمنا، محمد زارع‌پور اشکذری در بازدید از خطوط تولید این شرکت، اظهار داشت: امروز که از برخی خطوط شرکت بازدید داشته و شاهد فعالیت‌های کارکنان تلاشگر شرکت بودم باید اعتراف کنم، شرکت فولاد مبارکه به‌ عنوان سرآمد بازار سرمایه و تولید در کشور، سال ۹۹ را که به عنوان سال جهش تولید نام‌گذاری شده با رکوردهای پیاپی آغاز کرد و نوید روزهای خوبی را برای ذینفعان به همراه داشته است.

عضو هیأت مدیره شرکت فولاد مبارکه افزود: فولاد مبارکه دارای زنجیره کامل تولید است و روز به روز عملکرد بهتری خواهد داشت و به برنامه بلندمدت افق ۱۴۰۴ دست خواهد یافت.

وی تصریح کرد: یکی از مباحث مهم مطرح شده در هیأت مدیره پروژه نورد گرم ۲ بود که با اجرایی شدن آن قطع به یقین ارزش بازار سرمایه فولاد مبارکه و زنجیره ارزش گروه فولاد مبارکه بهتر از گذشته خواهد شد و در بحث اشتغال، ارزش بازار، زنجیره تأمین و نیز زنجیره ارزش اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

زارع‌پور اشکذری در پایان بیان داشت: بنده به نمایندگی از هیأت مدیره، از تمامی کارگران، کارکنان و مدیران شرکت فولادمبارکه تشکر و قدردانی می‌کنم، امیدوارم با تلاش‌هایی که در حال انجام است سهام شرکت ارزشمندتر شده و کلیه سهامداران، ذینفعان و پرسنل شرکت از آن منتفع می‌شوند.

منبع: فارس

کد خبر 426739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.