اجرای طرح ترافیک از ۱۷ خردادماه/تبدیل ارتفاعات جنوبی مشهد به «کوه پارک»

در این بسته خبری از شناسایی ۴ هزار هکتار بافت فرسوده در شهر قم تا استقرار ۲۰آتش نشان در پارک‌های جنگلی سنندج و بررسی تمامی جوانب ترافیکی آزادسازی آزادراه تبریز – سهند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

غسالخانه جدید آرامستان ارومیه تیرماه به بهره برداری می‌رسد

حجت الاسلام امیرعباس عابدینی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه گفت: غسالخانه جدید آرامستان ارومیه با هدف غسل دادن در مواقع بحرانی، تیرماه به بهره برداری می‌رسد.

مهار آتش سوزی باغ‌های خلخال

سید حسن موسوی، رئیس ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری خلخال گفت: آتش‌سوزی‌های باغ‌های حاشیه این شهر مهار شد.

بررسی تمامی جوانب ترافیکی آزادسازی آزادراه تبریز سهند

اصغر آدی بیگ، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: با دستور شهردار محترم تبریز، بررسی تمامی جوانب ترافیکی آزادسازی آزادراه تبریز – سهند در دستور کار سازمان قرار گرفت.

آتش نشان‌ها به مچ بند هوشمند مجهز می‌شوند

محمدجواد رجاییان، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: پروژه طراحی و ساخت دست‌بندهای هوشمند با هدف پایش وضعیت سلامت کارکنان آتش‌نشانی در دستور کار قرار گرفته است و امکاناتی برای قابلیت تشخیص پارامترها و علائم حیاتی کاربر را مورد نظر دارد.

شناسایی ۴ هزار هکتار بافت فرسوده در قم

غلامرضا جانقربان، معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: بر اساس آخرین مطالعات راه و شهرسازی چهار هزار هکتار بافت فرسوده در قم شناسایی شده، اما آنچه به تصویب مرجع استانی رسیده هزار و ۵۸۰ هکتار است.

ارتفاعات جنوبی مشهد «کوه پارک» می‌شود

محمدرضا کلائی، شهردار مشهد گفت: آماده کردن ارتفاعات جنوبی برای استفاده مردم از طبیعت با همه هجمه‌ها و فشارها با سرعتی مثال‌زدنی، نشان دهنده وجود انسجام در مدیریت شهری است.

استقرار ۲۰ آتش نشان در پارک‌های جنگلی سنندج

سهیل فضل‌وزیری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از استقرار ۲۰ آتش نشان از ۱۵ خرداد در پارک‌های جنگلی این شهر با محوریت پارک جنگلی آبیدر خبر داد.

عرضه و توزیع ماسک و دستکش در پایانه‌های اتوبوسرانی و مترو شیراز

مجتبی زوربخش، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ضمن اعلام اجباری بودن استفاده از تجهیزات بهداشتی برای استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل این کلانشهر گفت: تمهیدات و ساختار لازم برای توزیع اقلام بهداشتی اعم از ماسک و دستکش، در پایانه‌های اتوبوسرانی، پایانه‌های درون شهری و ایستگاه مترو این شهر فراهم شده است.

اجرای طرح ترافیک پایتخت از ۱۷ خردادماه

سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرای طرح ترافیک از روز هفدهم خرداد خبر داد.

اجرای فاز نخست آبرسانی به پارک کومش سمنان

جواد نجاریانی، معاون خدمات شهری شهردار سمنان از اجرای فاز نخست سیستم بابلر پارک بزرگ کومش این شهر خبر داد.

کد خبر 426712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.