آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان در ۱۲ خرداد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید به ابتلاء و بستری ۸۹ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در این بازه زمانی تعداد ۵۷ بیمار با بهبودی وضعیت جسمانی ترخیص شدند.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلایان به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۸۹ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی تصریح کرد: همین زمان خوشبختانه تعداد ۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ که در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی بیماری ترخیص شدند و باید دوره قرنطینه را در منزل تا بهبودی کامل طی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمار مبتلایان روز گذشته را ۸۱ بیمار مشکوک به کرونا اعلام کرده بود و تاکید کرد: اکنون درمجموع تعداد ۳۶۵ نفر از بیماران با علائم کووید ۱۹ بستری در مراکز درمانی ۲۲ شهرستان استان از ویروس کرونا رنج می‌برند و تحت مداوا هستند. متأسفانه از این تعداد ۸۵ نفر به نسبت وضعیت جسمی وخیم‌تری را دارند و این تعداد بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به اینکه بیمارستان‌های خورشید و امین در کلانشهر اصفهان مرجع بستری بیماران مبتلا به کرونا است، اظهار کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که کرونا هنوز ریشه کن نشده است. از شهروندان تقاضا داریم رعایت بهداشت فردی را مورد توجه قرار دهند و علاوه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

کد خبر 426709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.