توجه ویژه شهرداری اصفهان به جامعه پرستاری

شهردار اصفهان گفت: در تفاهمنامه‌ای که میان شهرداری و سازمان نظام پرستاری نوشته می‌شود امکانات تفریحی، فرهنگی و ورزشی شهرداری با تخفیف‌های ویژه در اختیار جامعه پرستاری گذاشته می‌شود.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی در دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری اصفهان ضمن قدردانی از زحمات پرستاران در دوران کرونا، اظهار کرد: در مدت درگیری پرستاران با بیماری کرونا شاهد درخشش و فداکاری آنها بودیم به نحوی که در یک نبرد تمام عیار جان خود را به خطر انداختند و پرستاران به عنوان بخش مهمی از نظام درمانی کشور عملکرد بسیار خوبی در این دوران از خود نشان دادند.

وی با بیان اینکه هم اکنون یأس و ناامیدی نسبت به این بیماری در کشور از مردم گرفته شده است، ادامه داد: این موضوع به دلیل رشادت‌های پرستاران طی مدت همه‌گیری کرونا در کشور است و به همین دلیل شهرداری سیاست خود را مبنی بر حمایت از جامعه پرستاران قرار داد و در یکی از اقدامات خود اثری از استاد مطیع را برای تقدیر از این جامعه زحمتکش رونمایی کرد؛ این اثر یک تابلوی نقاشی ارزشمند است که مقرر شد طی برنامه‌ای به وزیر بهداشت تقدیم شود.

شهردار اصفهان گفت: قرار است نماد یا یادبودی از سوی شهرداری اصفهان برای تقدیر از پرستاران در مکانی نصب شود و لازم است از نظام پرستاری همکاری و مشاوره‌های لازم در خصوص این المان صورت بگیرد تا با تعامل و همفکری، اقدام ماندگاری در این زمینه انجام شود.

وی شهرداری را از لحاظ لجستیک دارای توانمندی بالایی عنوان کرد و افزود: این امکانات می‌تواند با هدایت جامعه پرستاری در اختیار کسانی که تخصص دارند گذاشته شود، شهرداری باید بتواند فضاهای مناسب در اختیار خود را در اختیار جامعه پرستاری قرار دهد تا آنها از این طریق در خدمت سلامت جامعه باشند. جایگاه رفیع پرستاری لازم است به طور واقعی دیده شود که این دیده شدن نیاز به یکسری امکانات دارد و چه بهتر که شهروندان خبره در کار این امکانات را در اختیار بگیرند و شهرداری نیز در این فرآیند نقش تسهیلگری دارد.

نوروزی با بیان اینکه کرونا فرصت طلایی برای جامعه پرستاری کشور ایجاد کرد که لازم است از این فرصت استفاده شود، تاکید کرد: در تفاهم نامه‌ای که میان شهرداری و سازمان نظام پرستاری نوشته می‌شود امکانات تفریحی، فرهنگی و ورزشی شهرداری با تخفیف‌های ویژه در اختیار جامعه پرستاری گذاشته می‌شود.

کد خبر 426686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.