اجرای پروژه ساماندهی پارک میرزا کوچک خان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: پروژه ساماندهی و مناسب سازی پارک میرزا کوچک خان با هزینه‌ای بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال اجرا است.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه ساماندهی و مناسب سازی پارک میرزا کوچک خان در طول پنج ماه و بنا بر درخواست‌های مکرر شهروندان انجام می شود.

وی با اشاره به استقبال زیاد شهروندان از این پارک گفت: مناسب سازی بیش از ۲۵ رمپ جهت دسترسی بهتر جانبازان و معلولان به حاشیه زاینده رود هدف اصلی این پروژه است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: این پارک که از پل وحید آغاز می‌شود و تا بیشه روغنی ادامه دارد، آغاز جاده سلامت مجموعه ناژوان را نیز در بر دارد.

وی گفت: اصلاح اختلاف سطح حاشیه رودخانه، ساماندهی پیاده روها، اصلاح اتصال آبنماها، اجرای طرح زیباسازی آبنما، بهبود سیستم روشنایی پارک و ایجاد رمپ های مختلف جهت تسهیل عبور و مرور شهروندان از اقدامات این پروژه است.

هاشمیان با تاکید بر لزوم حفظ و حراست از فضای سبز منطقه ناژوان افزود: سعی داریم تا با اصلاح و بهبود برخی نواقص و اجرای طرح کاشت نهال و اصله با تاکید بر گونه‌های مقاوم به کم آبی پارک جنگلی را زنده و پویا نگه داریم.

وی با اشاره به حضور چشمگیر شهروندان در ناژوان افزود: از همه مردم و گردشگران تقاضا داریم تا همانند گذشته از روشن کردن آتش در منطقه ناژوان خودداری کنند.

کد خبر 426663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.