مربی دروازه‌بان‌ها یا مسئول ترانسفر پیام؟

چهارصد و هفتاد و یکمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "من گلر شما را به چند باشگاه خوب معرفی کردم" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به لژیونر شدن نیازمند و پیغام پاپولو بریتو، سرمربی تیم "ریتابرد" پرتغال به "روی تاوارس" مربی دروازه بان های پیام نیازمند دارد. نیازمند گفته: "در زمستان سال گذشته از باشگاه گیمارش پرتغال پیشنهاد داشتم و حتی مذاکراتی نیز در آن مقطع انجام دادیم، اما نمی‌خواستم نیم‌فصل از سپاهان بروم. "

همچنین در گزارشی که چندی پیش ایمنا آن را منتشر کرد، مشخص شد که روی تاوارس در صفحه شخصی خود استوری را منتشر کرده که حاوی پیام‌های مبادله شده بین او و پاپولو بریتو، سرمربی تیم ریتابرد پرتغال بوده‌ است.. بریتو گفته بود: "من گلر شما را به چند باشگاه خیلی خوب معرفی کردم. " روزنامه‌های فوتبال اصفهان و صدای سپاهان در شماره امروز خود به تاوارس و تلاش‌های عجیب او برای رفتن پیام از سپاهان پرداختند و معتقدند که او مربی گلرهای سپاهان است و نه مسئول ترانسفر گلر سپاهان!

بیشتر بخوانید:

نیازمند، دومین سپاهانی لیگ پرتغال؟

"آقایان یک کلام می‌گویند ماهیانه ۱۰ میلیون تومان " عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های اخیر رسول کربکندی دارد. کربکندی در مورد خبر جدایی‌اش از ذوب آهن اظهار کرده است: "مسئولان ذوب آهن برای من ۱۰ میلیون حقوق در نظر گرفتند و روی این مبلغ تاکید داشتند، اما موضوع بحث‌مان حقوق ۳۰ میلیون تومانی نبوده‌است.

او افزوده: "برای اینکه قرار باشد رئیس سازمان فوتبال و مدیر فنی تیم باشم و همراه تیم همه سفرها را رفته و سر تمرین‌ها حضور یابم، حاضر نشدم با این مبلغ به همکاری با ذوب‌آهن ادامه دهم. "

" این مجموعه چه اصراری به تیم‌داری دارند " تیتر پایانی این روزنامه است و اشاره به یادداشتی در خصوص وضعیت اقتصادی باشگاه‌ها در اوضاع کرونایی دارد. نویسنده معتقد است تیم‌هایی که برای تأمین البسه ورزشی، خورد و خوراک، بلیت هواپیما و حتی تهیه آب معدنی در تمرینات دچار مشکلات عدیده بودند، حالا باید هزینه تست کرونا را بپردازند. در این شرایط بسیاری از تیم‌های ضعیف از انجام این کار عاجزند و سوال اینجا است که با این شرایط چه اصراری برای تیم‌داری این مجموعه‌ها وجود دارد.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 426648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.