بررسی جوانب ترافیکی آزادسازی آزادراه تبریز_سهند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: با دستور شهردار، بررسی تمامی جوانب ترافیکی آزادسازی آزادراه تبریز_ سهند در دستور کار سازمان قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، اصغر آدی بیگ با اعلام این خبر اظهار کرد: مطالعات ترافیکی ورودی تبریز_سهند برای پخش و توزیع ترافیک آن باید دقیق کارشناسی و بررسی شود تا بعد از افتتاح پروژه، ورودی تبریز دچار ناهنجاری و هرج و مرج ترافیکی نشود.

وی ادامه داد: چنانچه نحوه توزیع و تبادل بار در شبکه معابر برون‌شهری و درون‌شهری و نحوه ارائه خدمات و تسهیلات حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوسرانی، تاکسیرانی و قطار شهری در نظر گرفته نشود، شاهد ترافیک سنگین در آن مسیر خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز عنوان کرد: ورودی لاله، مفصل بین تبریز و سهند و شهرهای همجوار خواهد بود و لازم است که نحوه ورود این اتوبان به تبریز حتماً بررسی شود تا به یک راهکار واحد برای ساماندهی و توزیع سفر مسافران ورودی و خروجی دست یابیم.

وی افزود: این امر در سایه اقدامات صحیح و مهندسی و مدیریت ترافیک امکان‌پذیر است که تلاش داریم با نشست‌های مشترک به این مهم دست یابیم.

آدی بیگ با اشاره به اهمیت آینده نگری شهردار کلانشهر تبریز در تمامی پروژه‌ها، گفت: بر اساس دستور شهردار تبریز قبل از آزادسازی بزرگراه، بررسی جوانب این موضوع در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز قرار گرفته است.

کد خبر 426627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.