آغاز عملیات آسفالت خیابان بهستان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: آغاز عملیات تراش کلی و زیر ساخت لایه اولیه مکانیزه آسفالت خیابان بهستان حد فاصل کنار گذر اتوبان شهید خرازی تا خیابان شهید حجازی در حال انجام است.

سید عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تاکنون تراش آسفالت بیش از ٩٥ درصد و در انجام زیرساخت جهت روکش مکانیزه آسفالت بیش از ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ و تا اواسط تیر ماه ١٣٩٩ به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره عمران شهرداری منطقه ٩ پس از اتمام این قسمت، کار اجرایی روکش آسفالت خیابان بهستان از ماه آینده آغاز خواهد شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: اجرای بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع آسفالت خیابان بهستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات تأمین ایمنی شهروندان که معمولاً به صورت مستمر در محل تقاطع‌ها و گذرگاه‌های عابر پیاده انجام می‌گیرد، خط کشی طولی و عرضی خیابان‌ها و معابر است، گفت: در این راستا از اول اردیبهشت ماه سال جاری بالغ بر پنج هزار متر مربع خط کشی طولی کنار گذر اتوبان شهید خرازی، خیابان‌های شهید حجازی و میرزا طاهر، محل عبور عابر پیاده در خیابان‌های آتشگاه و شهید حجازی اجرا شده است.

روحانی اظهار کرد: علاوه بر این پس از جانمایی یک محل توقفگاه ویژه خودرو معلولان و جانبازان در خیابان میرزا طاهر، نسبت به رنگ آمیزی آن توسط اداره حمل و نقل و ترافیک منطقه ٩ اقدام شده است.

وی خاطرنشان کرد: یک توقفگاه ویژه معلولان و جانبازان در حاشیه خیابان بهستان مشخص و جانمایی شده که پس از پایان عملیات اجرایی رنگ آمیزی و علائم ترافیکی نصب می‌شود.

کد خبر 426626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.