اجرای عملیات آسفالت معابر شیراز در یکصد روز

رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز گفت: مسیرهای عبور و مرور در سطح شهر یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک شهر توسعه یافته است که علاوه بر رفاه حال مردم جامعه، زیبایی شهر را به همراه دارد.

محسن نعمت اللهی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای عملیات آسفالت در سطح شهر اظهار کرد: عملیات آسفالت همواره در سطح شهر اجرایی می‌شود، اما این مهم با ابعاد گسترده‌تری در سه بخش اجرا، تراش و ترمیم در تمام مناطق سطح شهر در یکصد روز از ابتدای خردادماه دارد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری از دیرباز بازوی توانمند شهرداری شیراز بوده است، تصریح کرد: همواره دو کارخانه تولید مصالح و آسفالت کفترک (جنوب شرق) و دو کوهک (شمال غرب) نقش مؤثری در تأمین مصالح و درنتیجه خودکفایی شهرداری در اجرای پروژه‌های آسفالت و عمرانی دارد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه عمده عملیات اجرای آسفالت توسط سازمان اجرا می‌شود، ابراز امیدواری کرد: آسفالت مورد نیاز در کارخانه‌های سازمان به صورت شبانه روزی تأمین شود تا همشهریان بتوانند به راحتی عبور و مرور داشته باشند.

وی با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت باند شمالی و جنوبی عنوان کرد: کندرو پروژه زیر گذر گلستان، بلوار سپیده، ورودی شهرک حجت آباد، بلوار نصر شرقی، بلوار ولایت ۲۴ متری شهرک فضای سبز، کندرو بلوار مدرس، خیابان فاطمی فر، تاکستان، میرزای شیرازی و تقاطع غیر همسطح شهید رودکی از جمله معابری است که تاکنون عملیات آسفالت در آن انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مساحت آسفالت‌ریزی شده طی هفته نخست را بیش از ۸۳ هزار متر مربع با ظرفیت بیش از ۱۰ هزار تن آسفالت عنوان کرد.

کد خبر 426608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.