۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
اصرار از بارسا، انکار از اینتر

انگار جدال بارسا و اینتر برای رسیدن به یک توافق بر سر انتقال لائوتارو مارتینز تمامی ندارد، اما بارسایی ها به این سادگی کوتاه نمی آیند و هنوز هم برای جذب مارتینز تلاش می‌کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، مهاجم آرژانتینی تیم اینتر که در لباس این تیم عملکرد بسیار درخشانی از خود به جای گذاشته، برای مدت‌ها زیر نظر سران بارسلونا بوده است. مدیران این باشگاه متقاعد شده اند که جذب لائوتارو می‌تواند به آنها کمک زیادی بکند، اما مشکل، توافق بر سر رقم پرداختی است.

لائوتارو مارتینز در قرارداد خود با اینتر بند آزادسازی ۱۱۱ میلیون یورویی دارد. بارسا که در طی چند فصل اخیر هزینه زیادی برای پر کردن جای نیمار انجام داده، همچنان با اقبال مواجه نشده و به همین خاطر برای جذب لائوتارو مصمم است، اما مسئله این است که سران بارسا نمی‌خواهند بند آزادسازی این بازیکن را پرداخت کنند و به دنبال راهی هستند تا بتوانند با مبلغی کمتر با اینتر توافق کنند.

رسانه‌های نزدیک به باشگاه اینتر گزارش داده اند که این تیم تنها در صورت پرداخت بند آزادسازی، اجازه خروج را به لائوتارو خواهد داد. از سوی دیگر رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا نیز اعلام کرده اند که علی رغم پاسخ‌های منفی از سوی اینتری ها، ناامید نمی‌شوند و برای جذب مهاجم آرژانتینی این تیم تمام تلاش خود را خواهند کرد. به نظر می‌رسد که بارسا حساب زیادی بر روی لائوتارو باز کرده و بسیاری از همین حالا او را بازیکن فصل آینده بارسا می‌دانند.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که هموطن بودن لائوتارو با لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا یکی دیگر از دلایلی است که آبی اناری‌ها به شدت پیگیر جذب این بازیکن هستند، هم لائوتارو از بازی در کنار مسی خوشحال خواهد بود و هم مسی مایل است که یک هموطن در خط حمله در کنارش باشد.

کد خبر 426539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.